Avatar billede phaargaard Nybegynder
07. juli 2007 - 17:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2002 glemmer password

Jeg har Vista på min maskine og bruger outlook 2002 til email.
Hver gang jeg starter outlook og vil hente mine mails bliver jeg promtet for mit password.
Jeg har være i mail opsætning og indtaste passwords og hakke af i husk passwords og hvergang jeg indtaster password hakker jeg også af der.
Jeg har kigger i div. andre svar men kan ikke finde nogle der løser mit problem.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
07. juli 2007 - 18:25 #1
Prøv at oprette en kopi af din mailkonto, og check om det er det samme. Hvis den nye kører, så slet den gamle.
Avatar billede golyf Nybegynder
01. august 2007 - 19:09 #2
Den der er jeg også meget nysgerrig efter :-S
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 01:11 #3
Lidt respons...
Avatar billede phaargaard Nybegynder
17. september 2007 - 06:28 #4
Ja selvfølgelig, jeg har prøvet at lave en kopi af mailkontoen, det virkede ikke, lige meget hvad jeg gør så glemmer Outlook password'et.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. september 2007 - 06:56 #5
Jeg tvivler på du får Outlook 2002 til at funke særlig godt i Vista: https://winqual.microsoft.com/member/softwarelogo/workswithlist.aspx
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 17:47 #6
Blot endnu en grund til ikke at skifte til Vista.
phaargaard: Er du kommet videre med problemet?
Avatar billede golyf Nybegynder
11. november 2007 - 20:30 #7
Jeg havde problemmer der mindede om det og mine gik væk da jeg opdaterede office pakken med nyeste opdates
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 20:38 #8
Super. Så kan vi måske lukke spørgsmålet?
Avatar billede phaargaard Nybegynder
12. november 2007 - 19:03 #9
Jeg prøvede at lægge min gamle outlook 2000 på men så virkede min opdatering af min pda ikke og da jeg så prøvede at komme tilbage til outlook 2002 røg kunne jeg lige pludselig ikke sende men godt modtage. Så blev jeg træt og investerede i Office 2007 så nu virker det FINT.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. november 2007 - 19:08 #10
Velbekomme.  :-)