Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2007 - 21:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CAPI worker module Sony Ericsson

Hej

Jeg har lige købt en ny Sony Ericsson K800i og vil prøve at synkronisere med min Vista PC, hvilket åbenbart ikke kan lade sig gøre. Jeg får følgende fejl: CAPI worker module er holdt op med at fungere.
PC Suiten der er installeret er den nyeste version 2.10.34, jeg har prøvet at kontakte SE helpdesk men de kan ikke hjælpe og siger at det ikke er deres software der fejler noget. Nogen der har en løsning så det kan komme til at virke?
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2007 - 22:21 #1
Jeg fandt selv en løsning, se mere på www.trans.dk
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2007 - 22:28 #2
.
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2007 - 18:13 #3
For at rette følgende fejl: CAPI worker module er holdt op med at fungere, skal du
Gå i kontrolpanelet og gøre følgende:
Tilføj hardware
Marker ”installere hardwaren, som jeg manuelt vil vælge på en liste”
Markere ”Porte (Com og LPT)
Markere ”(standardporttyper) i venstre side
Markere ”kommunikationsport” i højre side
Tryk på næste 2 gange
Tryk på afslut
Genstart computeren
Og nu virker det selv på en Vista PC
Avatar billede fromsej Praktikant
18. februar 2008 - 20:57 #4
Lidt sent, men alligevel.

Tak fordi du lagde løsningen ind, det er den rette "Eksperten" ånd. :-)