Avatar billede simplus Nybegynder
04. juli 2007 - 18:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bygge små applikationer til Windows Mobile 2003 2nd Edition

Jeg har en gammel mobil ved navn Spv C500. Den ligger bare og samler støv og derfor tænkte jeg at jeg måske kunne bruge den til noget fornuftigt. Jeg vil gerne forsøge at lave minimale applikationer til den. Den har så vidt jeg kan læse mig frem til 'Windows Mobile 2003 2nd Edition'.

Jeg tænker selv på sprog som Java og C++, men det ville være godt lige at få nogle kommentare fra andre. Hvilke sprog skal man holde sig til? Jeg overvejer at bygge små applikationer som f.eks. primitive tekstprogrammer.

På forhånd tak.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. juli 2007 - 20:46 #1
Jeg kører selv på Orange SPV C500 = Qtek 8020 = et væld af andre modeller.

Ja, den kører WinMobile2003 SE.

De programmer jeg har forsøgt at lægge på den, er næsten alle som en blevet afvist på grund af forskellige ting - så jeg tror det kræver ret specielle kundskaber at bygge programmer til den. Men JAVA er nok noget af det mere universelle.

Jeg har ikke større kendskab til programmeringen - ville bare give et besyv med, nu da jeg selv har modellen...
Avatar billede simplus Nybegynder
05. juli 2007 - 00:09 #2
Tak for info, det er bare iorden. Det hjalp skam også en smule :-)

Flere informationer er velkommne..
Avatar billede alj Praktikant
05. juli 2007 - 10:35 #3
Såvidt jeg har forstået skulle man kunne bru visual studio til dette.
mvh
alj
Avatar billede simplus Nybegynder
05. juli 2007 - 17:02 #4
alj du har fuldstændig ret!

Se hvad jeg fandt på google:
1. http://msdn2.microsoft.com/en-us/windowsmobile/default.aspx
2. http://www.microsoft.com/windowsmobile/developers/default.mspx

Læg venligst et svar alj :-)

PS. Hvis nogen har ydereligere kommentare, tips eller andet, er de selvfølgelige meget velkommne!
Avatar billede alj Praktikant
06. juli 2007 - 10:14 #5
pøjpøj med det
mvh
alj