Avatar billede torben lind Forsker
03. juli 2007 - 11:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sprogpakke til motorazr v3xx.

Hej allesammen.
Jeg opholder mig i Polen og har fået en razr v3xx,men desværre kun med øst europæisk sprogpakke,er der nogle der kan hjælpe mig med at få en dansk/engelsk sprogpakke og hvordan foregår det at skifte sprog.
Avatar billede steffansp Nybegynder
03. juli 2007 - 11:30 #1
Menu>settings>initial setup>language
Dette har du nok gjort.. Hvis dansk ikke er der, skal du have den flashet af en specialist..
Ellers skal du ud i at flashe den selv, og det har jeg ikke forstand på(kun SE -her)
Avatar billede torben lind Forsker
03. juli 2007 - 17:26 #2
hej steffansp.
Problemet er at der ikke findes nordisk/dansk sprog i telefonen,og jeg kan ikke finde en dansk sprogpakke nogle steder på nettet.
Avatar billede steffansp Nybegynder
03. juli 2007 - 18:01 #3
Tja. Desværre så skal du ud til en specialist eller måske en forhandler der kan flashe den for dig..
Jeg ved ikke om det er muligt at hente en ny firmware, der er dansk fuldt opdateret og så ligge den ind. Eller om mobilen bare afviser den..
Avatar billede torben lind Forsker
03. juli 2007 - 18:46 #4
Hej steffansp.
Jeg har ledt alle steder på nettet,men kan pt. ikke finde en dansk sprogpakke til mobilen,måske er det for tidligt(mobilen er jo ikke så gammel)og her i Polen,kan jeg ikke få den flashet med dansk sprogpakke,jeg har talt med motorola DK ,de kan gøre det men kan ikke oplyse mig om pris og hvor lang tid jeg skal undvære mobilen.Men foreløbig tak for hjælpen,jeg lader spørgsmålet stå åbent i et par uger og derefter lukker jeg det,hvis ikke der er nogle svar på problemet.
Avatar billede torben lind Forsker
13. juli 2007 - 21:29 #5
Jeg lukker mit spørgsmål grundet ingen afklaring på spørgsmålet.