Avatar billede *bobby* Nybegynder
04. juni 2001 - 13:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

FrontPage eller andet som kan lava java scripts søges!

Nogen som ved hvor man kan downloade FrontPage, til win ME?

Jeg er ved at lave en hp, med java scripts, og det kan microsoft frontpage/word ikke lave.
Avatar billede prime Nybegynder
04. juni 2001 - 13:55 #1
Hmm så kan jeg anbefale en editor , og ikke noget Warez.. jeg bruger selv Cutehtml .... www.cuteftp.com .. ellers find en på download.com ved at søge på htlm editor ... så skal du nok finde en masse editore der kan :)
Avatar billede nuno Nybegynder
04. juni 2001 - 13:59 #2
der er kun eeen som kan lave javascript - og det er programmøren.....

Man kan få editors som kan lave nogle små kodestumper - men selve programmeringen - den kan man ikke få forærende.

Avatar billede *bobby* Nybegynder
04. juni 2001 - 14:02 #3
Takker for den!
Avatar billede *bobby* Nybegynder
04. juni 2001 - 14:03 #4
Kan andre ik se hvem jeg lige har givet point til?SKODDDDD..nå men de røg til PRIME..
Avatar billede proboss Nybegynder
04. juni 2001 - 14:53 #5
der findes da progrmmer der kan lave java og hvor der er mange sources på
så hvorfor bruge Cutehtml din frontpage kan du da også lave html i
Avatar billede proboss Nybegynder
04. juni 2001 - 14:54 #6
og hvis det er et ftp program så er der da også bedre en Cuteftp
Avatar billede nuno Nybegynder
04. juni 2001 - 15:24 #7
der er forskel på om de kan smide javascript-kodestumper ind - eller om de kan programmere javascript - der er STOR forskel!
Avatar billede *bobby* Nybegynder
06. juni 2001 - 13:13 #8
Oki
Avatar billede prime Nybegynder
06. juni 2001 - 18:45 #9
Jeg siger da Tak .... Men ... Frontpage,dream weaver. .o.s.v .... kan du jo ellers er der coffecup .. der er ozze små kodestumper med ...