Avatar billede trax Nybegynder
27. juni 2007 - 17:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Browser uden menuer etc.

Jeg mangler en browser hvor alle menuer er disablet.

Den skal køre i full-screen, og brugeren må ikke have mulighed for at kunne trykke andre steder end på selve siden.

Findes der en browser med de muligheder? eller skal man selv til at skrive noget?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. juni 2007 - 18:01 #1
Det er det man kalder "kiosk mode"..

Forresten, kig lige ind til dine gamle spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=trax&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Du har pt 40 åbne spørgsmål.
Avatar billede trax Nybegynder
27. juni 2007 - 19:13 #2
Nice tak..

for lige at hjælpe andre, bruger man "kiosk mode" ved at åbne IE med fx. start->run->iexplore -k [Adresse]

Hvis du kigger de selvsamme spørgsmål igennem, vil du se at grunden til de ikke er lukket, er enten at de er ubesvaret, eller at folk ikke har lagt et svar, så de kan lukkes.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. juni 2007 - 19:53 #3
Jeg har lige kigget nogle tilfældige spørgsmål igennem, og fandt følgende:

- visse spm ligger der svar.. klar til at blive lukket
- visse spm er gået døde, idet dem der hjalp dig, ikke har svar - skriv en besked = opmærksomhed
- visse spm har du selv fundet svaret, men mangler at lukke
- visse spm mangler du at give feedback.. dvs, fortælle hvor langt du er nået
- visse spm er meget gamle, og du bør lukke dem og oprette dem igen, hvis du stadig har problemet

Hvis du løber spørgsmålene igennem, ved at starte på side 2, vil du hurtigt få reduceret antallet..

- Her er et svar, så dette spm ikke ender i statisktikken.. :-)