Avatar billede htmlkongen Novice
26. juni 2007 - 16:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ikke krydset kabel dims i enden

Man kan sætte en lile omformer på enden af et IKKE krydset netværkskabel således kablet bliver krydset.

Hvor finder jeg dem billigst ? EDBpriser?
Avatar billede scheea2000 Nybegynder
03. juli 2007 - 09:04 #1
Hvad skal du bruge krydset til?

Det er nok billigere at købe et krydset kabel, medmindre dit eksisterende er meget langt.
Avatar billede htmlkongen Novice
14. juli 2007 - 15:27 #2
Til forskellige ting.

Du kan få en dims der lige "vender" fra ikke krydset til krydset....

Den er mega smart. koster vidst ca en 20´er
Avatar billede htmlkongen Novice
18. juli 2007 - 11:02 #3
Lukker
Avatar billede scheea2000 Nybegynder
18. juli 2007 - 14:18 #4
Min pointe var bare at det meste udstyr i dag har jo autodetect MDI/X, så krydset - ikke krydset er ligegyldigt.