Avatar billede red_snake Nybegynder
25. juni 2007 - 15:38 Der er 6 kommentarer

Shapphire HD 2900 XT problem

hej....jeg har et problem med mit nye grafikkort... som sagt er Shapphire HD 2900 XT .... i manuallen siger de at man bare skal sætte det nye i og starte computer og derefter installere drivern til den..... men når jeg starter computer viser min skærm ikke noget ... den er helt sort... og har sat video stik til grafikkortet .... underligt ... men på forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede kenp Novice
25. juni 2007 - 20:28 #1
også ekstrastrøm?
Avatar billede red_snake Nybegynder
26. juni 2007 - 09:24 #2
ja... har sat et stik med 4 kasser (hvis du ved hvad jeg menner) ned i grafikkortet....men det dækker ikke alle hullerne som grafikkortet kan tage...tror ikke det er nød vendigt
Avatar billede kenp Novice
26. juni 2007 - 16:55 #3
JO det du har sat ned er det som er beregnet til bundkort hvis det er på til dit grafikkort.

Det stik hvis jeg ikke hsuker helt forkert er med 6 ben og skal sidde på grafikkort. hvis du ikke har sådanne nogle stik. så må du købe en omformer. (men du kan måske allerede have brændt det af nu)
Avatar billede red_snake Nybegynder
26. juni 2007 - 17:46 #4
hmm.... underligt....mit gammle grafik kort ati x800/x850...der sad det 4 ben stik ned i ... hmm......men får byttet mit grafikkort til en ny, af samme vision 2900 ... måske var den defekt...
Avatar billede kenp Novice
26. juni 2007 - 18:30 #5
kan man ikke udelukke.
Avatar billede red_snake Nybegynder
27. juni 2007 - 10:39 #6
men tak aligevel