Avatar billede falkonet Nybegynder
24. juni 2007 - 13:17 Der er 2 kommentarer

åbner ny browsere samt skriver med stort

hejsa
har fået et problem med at når jeg har startet min pc; og går på nettet; s åbner den en ny browsere hver gang jeg klikker på et links mm samt at den starter med at skrive med stort tillig hvis jeg skal prøve at rette/flyttet min mus; så markere den istedenfor; derfor ser mit ? nok lidt mærkelige ud nu håber at i kan forstå mit problem; det plejer at hjælpe med en genstart
Avatar billede vejmand Juniormester
24. juni 2007 - 14:00 #1
Prøv lige at tjekke om Shift-tasten "hænger"
Avatar billede falkonet Nybegynder
27. juni 2007 - 20:20 #2
det gør den ikke, har haft problemet før, kan bare ikke huske hvad der blev gjort og desværre fik jeg ikke spurte herinde, så jeg kan ikke finde svaret.