Avatar billede pilfingeren Nybegynder
23. juni 2007 - 22:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til skrivebord og mapper

Hej.

Som mit brugernavn siger, så er jeg virkelig en pilfinger, men den her gang ved jeg ikke hvad jeg har gjort, hvis jeg har gjort noget =).
Nå... mit problem er at mit skrivebord ”lever sit eget liv” hvis jeg flytter ikonerne fra øverste venstre hjørne til det nederste højre hjørne, og opdatere mit skrivebord, så flytter ikonet tilbage til det øverste venstre hjørne.

jeg har også et problem med mine mapper, når jeg gør dem længere end normalt når man åbner dem, og lukker dem når man er færdig, så når man åbner dem igen så skal man til at indstille dem igen.
Hvordan kan det blive ordnet?

Please det er uudholdeligt.
Avatar billede roenving Novice
24. juni 2007 - 02:40 #1
Prøv at højreklik på skrivebordet og vælg 'Arrangér ikoner efter ...' så finder du nok årsagen !-)
Avatar billede pilfingeren Nybegynder
24. juni 2007 - 10:28 #2
det har jeg prøvet, og det virkede ikke
Avatar billede pilfingeren Nybegynder
06. juli 2007 - 22:22 #3
hmm... der er vidst ingen grund til at holde det her åbnet meget længere.