Avatar billede mbm Nybegynder
19. juni 2007 - 19:59 Der er 2 kommentarer

TDC webservice

Hejsa
Jeg har fået fortalt at TDC tilbyder en webservice som frit kan anvendes til opslag efter personer / firmaer, men unden at kunne finde noget online om dette. Nogen som kender noget til dette eller har et link?
Avatar billede keysersoze Guru
19. juni 2007 - 20:28 #1
Jeg tvivler meget på dette da det netop af en af de services de, og andre lignende udbydere (fx krak), tjener kassen på ved at lade firmaer betale for en sådan adgang.

Det letteste ville næsten være at spørge TDC selv da de om nogen burde vide det - men som sagt tvivler jeg ret så meget.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. juni 2007 - 21:47 #2
http://www.nnmarkedsdata.dk/ProductShow.asp?ProductAreaID=2&ProductID=33&expandMenu=1
Jeg mener det er lykkedes studerende at få en gratis, men begrænset adgang, hvis de har haft brug for det i forbindelse med et projekt.