Avatar billede malenehald Nybegynder
18. juni 2007 - 12:21 Der er 4 kommentarer

CSS problem i IE6 og vistnok også IE7

Hej, jeg er i gang med denne side www.malenehald.dk/test2/

Hvis i kigger på siden i FF eller Opera kan man se, at der mangler en råhvid baggrund bag teksten, som ikke er der i IE6, og vistnok heller ikke IE7 (har ikke mulighed for at teste denne browser pt). Jeg kan simpelt hen ikke finde ud af hvad der er galt. Hjælp modtages med kyshånd!
Avatar billede gentlebug Nybegynder
18. juni 2007 - 12:26 #1
kan ikke lige se hvad din fejl er, men vil lige fortælle dig at din menu også opfører sig underligt i IE7, når du fører musen over "Nyheder" så bliver teksten ved "Gæstebog" markeret og ændret til "nyheder", når man så flytter musen bliver der ved med at stå "nyheder."

(baggrundsfarven mangler også i IE7)
Avatar billede malenehald Nybegynder
18. juni 2007 - 13:11 #2
Ja, det ved jeg :( Har også et spørgsmål kørende under javascript om lige dette problem
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
18. juni 2007 - 13:37 #3
Fin råhvid (#FDFCEC) bag teksten i en opdateret IE7
Avatar billede -zonic- Nybegynder
20. juni 2007 - 12:35 #4
for mig ligner siderne hinanden i IE7 og FF? kan du ikke vise mere specifikt hvad det er du mener der mangler ?