Avatar billede mortengrau Nybegynder
16. juni 2007 - 12:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på Messenger

Hej
Jeg kan ikke logge på MSN Messenger fra min bærbare computer
- hverken hjemmefra eller via universitetets netværk.

MSNs hjælpfunktion foreslår at man skal forsøge at logge på MSN via webmessenger, for at se om det er firewall'en der blokerer. Det har jeg så forsøgt - og det kan jeg godt!

Men hvad kan propblemet så være...?

Jeg kører XPhome og bruger antivirusprogrammet eTruat fra CA...
Avatar billede mortengrau Nybegynder
16. juni 2007 - 12:27 #1
det skulle stå eTrust
Avatar billede mortengrau Nybegynder
16. juni 2007 - 12:51 #2
Hov, det skulle have været et 150-points-spørgsmål... (Kan jeg ændre det?)
Avatar billede mortengrau Nybegynder
16. juni 2007 - 12:52 #3
spørgsmål lukket. Det kommer igen med flere points på... (håber ikke det er imod reglerne..)