Avatar billede 3xs Nybegynder
15. juni 2007 - 17:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

SimCity 4000

Hejsa.

Jeg har netop installeret SimCity 4000, men det kører ikke ordentligt. Jeg kan sagtens få spillet igang, bygge osv. Men Skærmen bliver indimellem sort, og spillet begynder at hakke når byen bare bliver lidt mindre end ingenting.

Kan det være grafikkort? Jeg har en PowerBook G4 med 1GB Ram, så den burde kunne trække dette snart gamle spil...

Nogen der kender problemet?
Avatar billede huset Praktikant
16. juni 2007 - 08:26 #1
SimCity har problemer på laptops generelt, så mon ikke din powerbook er under disse
Avatar billede 3xs Nybegynder
16. juni 2007 - 09:30 #2
Hej Huset, tak for svar.

Det er da noget crap. Er der ikke noget man kan gøre ved det??
Avatar billede huset Praktikant
16. juni 2007 - 09:43 #3
Jeg har døjet med samme problem på de maskiner jeg har fået ind med det problem.
Eneste mulighed du har er tjekke for patch på Deres site
Avatar billede 3xs Nybegynder
16. juni 2007 - 14:15 #4
Hvad er en patch?
Avatar billede huset Praktikant
16. juni 2007 - 14:20 #5
En slags driver der løser evt komplikationer
Avatar billede huset Praktikant
28. juni 2007 - 07:35 #6
Feedback tid??
Avatar billede 3xs Nybegynder
07. juli 2007 - 11:21 #7
>huset

Yes..

Har været på ferie.

Jeg fandt efter længere tids søgning en opdatering. Det var lidt svært, idet næsten alt omkring opdatering af Simcity er til PC. Efter at have installeret opdateringen er problemet så godt som løst. Eneste minus er stadig, at spillet kan gå lidt langsomt pga. kompleksitet. En mulighed er at slå nogle af de enkelte features fra, eks. skyer/skygger, bølger mv. Men det kører ok. Dog kan det lukke ned, hvilket er monster irriterende, når man lige har bygget en helt masse i et par timer!!!

Tak for hjælpen.
Avatar billede 3xs Nybegynder
07. juli 2007 - 11:21 #8
>huset

Smid lige et svar.
Avatar billede 3xs Nybegynder
18. august 2010 - 13:23 #9
Her kommer svar.