Avatar billede neeo Nybegynder
11. juni 2007 - 12:48 Der er 1 løsning

formatering af tal

Hej Eksperter.

jeg har følgende linie som faktisk summer alle mine pris noder :

kode :
<xsl:value-of  select="format-number(sum((.|preceding-sibling::price)//pris/@vaerdi), '###.##0,00', 'dk')"/>

ved denne kode får jeg summen af alle priser på de forskelige noder, men som noget nyt har jeg fået antal på de enkelte noder.
dvs. for hver vaerdi findes der også en antal som den skal gange med inden den summer det op.

jeg har prøvet frem og tilbage uden held, håber noget kan give noget hint eller hjælp
Avatar billede neeo Nybegynder
26. marts 2008 - 09:34 #1
lukker