Avatar billede cmk87 Nybegynder
08. juni 2007 - 10:25 Der er 4 kommentarer

sløvt internet

Jeg har på det sidste lagt mærke til at min internet er blevet meget langtsom.
Selv når jeg skal åbne min startside kan det tage op til 5 sek.
min hastighed skulle været sat til 2,5 mbit i både down / upload. Så synes det er lidt mærkeligt.
Når jeg åbner nye sider skriver den nede i mit hjøne browseren: tilslutter. og senere "venter på".
Min browser er mozilla firefox.

Håber i har nogle råd til hvad jeg kan gøre.
MVH Christoffer
08. juni 2007 - 11:37 #1
... hvis du bruger IE - hvad så ?
Avatar billede cmk87 Nybegynder
08. juni 2007 - 13:21 #3
fandt selv ud af det...
der var en fil som kørte i baggrundden, hed noget med dna, mener jeg....
eller tak for det hurtige svar :D
08. juni 2007 - 15:01 #4
... den har jeg hørt om før - DNA.EXE - efterladenskab fra noget P2P (!) fildelningsprogram ...

Men der kan jo stadig godt være mere/andre Uønskede elementer på dit system; derfor stik mig/os en HiJackThis Log ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm