Avatar billede bonny Nybegynder
05. juni 2007 - 21:52 Der er 6 kommentarer

norton ghost

Hejsa eksperter. Jeg kan ikke få mit norton ghost til at virke. denne fejl bliver ved med at dukke op når jeg prøver at restore mit drive "E7C30010: Device||. Physical drive | cannot write 4096 sectors starting at LBA 63" og på deres hjemmeside kan jeg ikke finde hjælp. Så måske er der en af jer som ved hvad det betyder.

På forhånd tak
Avatar billede jtt Nybegynder
05. juni 2007 - 23:59 #1
det lyder som et harddiskproblem. Jeg ville nok prøve at slette partionen, for dernæst at oprette den igen. Derefter vil jeg (evt. efter formattering) forsøge at restore igen.
Avatar billede bonny Nybegynder
06. juni 2007 - 00:03 #2
Det har jeg lige prøvet men det har ikke hjulpet. Og så har jeg prøvet at kopiere filerne over istedet...men får at vide at "stien er for dyb" så de ikke kan kopieres.
Avatar billede hcma Novice
06. juni 2007 - 13:00 #3
hvis stien er for dyb ( = lang ) kan du prøve at benytte dens kortnavn
Prøv følgende:  (som eks. er det benyttet filtypen *.jpg)
Åbn en kommandoprompt i mappen og kør kommandoen:
dir /X *.jpg    (  hvis du ikke kender filtypen, nøjes du med at skrive  dir /X  )

Så skulle den gerne liste alle .jpg og skrive både langt og kort navn på filerne.
Prøv så at kopiere/flytte filen ved at bruge det korte navn.
Avatar billede nva Praktikant
06. juni 2007 - 13:10 #4
Fandt dette:

“..if the backup image files are on removable media then copying the files to a hard drive and restoring from there may help…”. BINGO!!!
Avatar billede bonny Nybegynder
06. juni 2007 - 15:53 #5
ok mange tak
Avatar billede nva Praktikant
07. juni 2007 - 07:46 #6
Fik du det til at virke - og hvad gjorde du så?