05. juni 2007 - 16:52Der er
12 kommentarer og 1 løsning
Hvad gør jeg? Supportcenter der er gået konkurs.
Hej,
jeg købte for nogle år siden en bærbar computer i Aldi, som jeg sendte til reparation hos deres service-center Compare Support for ca. 1,5 måned siden. Jeg har ikke oplevet meget support/service under vejs, så derfor kom det ikke bag på mig, da jeg i dag gik ind på deres hjemmeside og der stod:
"Compare Support A/S er den 31. Maj 2007 taget under konkursbehandling. Advokat Lars Skanvig er kurator og kan kontaktes pr. mail ls@lindcad.dk eller pr. brev på adressen østergade 38, 1100 København K."
Da jeg står og skal rejse til USA snart, og skal have computeren med, ville jeg høre, om der er nogen der kan fortælle mig hvordan jeg skal forholde mig i denne sag, for at få computeren udleveret og repareret hurtigst muligt (uden omkostninger for mig)?
Advokaten skal selvfølgelig kontaktes og umiddelbart skulle der ikke være noget i vejen for at få den udleveret, men hvor hurtigt det kan ske, kan kun advokaten svare på.
Når du så har kontaktet advokaten og fået det på plads, ville jeg kontakte ALDI for at høre hvem der så skal reparere den bærbare, for der er ingen tvivl om at det er ALDI's ansvar.
Jeg købte den for ca. 2,5 år siden, men da Aldi kører med en 3 årig garanti, så havde jeg kun fået fremsendt et tilbud på 1 nyt batteri, som jeg accepterede. Resten var dækket af garantien. Siden da hørte jeg ikke noget.
Jeg har talt med Aldi's nye hotline, som 'Leif' henviste til, og de sagde at de overtog alle Compare Supports sager inden for en uge, hvorefter jeg ville høre noget. Så det håber jeg på.
Jeg giver pointene til 'Leif', da det var hans løsning der gav svaret.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.