Avatar billede tunebasen Nybegynder
05. juni 2007 - 16:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvad gør jeg? Supportcenter der er gået konkurs.

Hej,

jeg købte for nogle år siden en bærbar computer i Aldi, som jeg sendte til reparation hos deres service-center Compare Support for ca. 1,5 måned siden. Jeg har ikke oplevet meget support/service under vejs, så derfor kom det ikke bag på mig, da jeg i dag gik ind på deres hjemmeside og der stod:

"Compare Support A/S er den 31. Maj 2007 taget under konkursbehandling. Advokat Lars Skanvig er kurator og kan kontaktes pr. mail ls@lindcad.dk eller pr. brev på adressen østergade 38, 1100 København K."

Da jeg står og skal rejse til USA snart, og skal have computeren med, ville jeg høre, om der er nogen der kan fortælle mig hvordan jeg skal forholde mig i denne sag, for at få computeren udleveret og repareret hurtigst muligt (uden omkostninger for mig)?
Avatar billede tunebasen Nybegynder
05. juni 2007 - 16:53 #1
- Det skal bemærkes, at jeg har skrevet en mail til kurators angivne adresse.
Avatar billede AnyFellow Mester
05. juni 2007 - 16:56 #2
Advokaten skal selvfølgelig kontaktes og umiddelbart skulle der ikke være noget i vejen for at få den udleveret, men hvor hurtigt det kan ske, kan kun advokaten svare på.

Når du så har kontaktet advokaten og fået det på plads, ville jeg kontakte ALDI for at høre hvem der så skal reparere den bærbare, for der er ingen tvivl om at det er ALDI's ansvar.
Avatar billede peet-49 Novice
05. juni 2007 - 17:01 #3
Jeg købte for nogle år siden`!! Hvor mange år side? Er der købt en tillægsforsikring på den bærbare?
Avatar billede tunebasen Nybegynder
05. juni 2007 - 17:06 #4
Jeg købte den for ca. 2,5 år siden, men da Aldi kører med en 3 årig garanti, så havde jeg kun fået fremsendt et tilbud på 1 nyt batteri, som jeg accepterede. Resten var dækket af garantien. Siden da hørte jeg ikke noget.
Avatar billede peet-49 Novice
05. juni 2007 - 17:57 #5
Har du afleveret PCèn via Aldi, er det Aldi`s problem, henvend dig der.
Avatar billede leif Seniormester
05. juni 2007 - 18:05 #6
Fra Aldi's hjemmeside: http://www.aldi.dk/INFO/hotline.htm
Avatar billede leif Seniormester
05. juni 2007 - 18:06 #7
Men da Bærbaren sandsynligt ligger hos den gamle Hotline, så afvent, som andre også har sagt, svar fra Kurator
Avatar billede tunebasen Nybegynder
06. juni 2007 - 08:28 #8
Jeg takker mange gange for hjælpen.

Jeg har talt med Aldi's nye hotline, som 'Leif' henviste til, og de sagde at de overtog alle Compare Supports sager inden for en uge, hvorefter jeg ville høre noget. Så det håber jeg på.

Jeg giver pointene til 'Leif', da det var hans løsning der gav svaret.
Avatar billede tunebasen Nybegynder
06. juni 2007 - 08:33 #9
Hvordan er det nu lige jeg giver de point?
Avatar billede peet-49 Novice
06. juni 2007 - 08:51 #10
Du beder Leif om et svar.
Avatar billede tunebasen Nybegynder
06. juni 2007 - 10:09 #11
Så vil jeg gerne bede Leif om et svar :o)
Avatar billede leif Seniormester
06. juni 2007 - 10:13 #12
Så ligger jeg et svar.
Avatar billede leif Seniormester
06. juni 2007 - 14:02 #13
Jeg takker