Avatar billede detail Nybegynder
05. juni 2007 - 11:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ikke alle kan udfylde PDF formular på hjemmeside og sende den

Hej

Jeg har lavet en PDF formular med en Send knappen ( sender til en emailadresse ) og lagt den ud på min hjemmesiden, men jeg oplever at der er besøgende, som får beskeden " Denne handling er ikke tilladt" når de forsøger at sende den - hvad skylles det ?

Udfylder jeg den selv, og trykker på "Send" knappen, bliver min mailprogram ( Outlook 2007) automatisk åbnet, og PDF filen bliver vedhæftet en mail, men den foruddefinerede mailadresse i modtagerfeltet.,

Har den noget med hver enkelt PC'ers sikkerhedopsæt, eller mailklient, eller kan de have noget at sige om der kun er en Adobe Viewer installeret på maskinen ?
Avatar billede leif Seniormester
05. juni 2007 - 18:17 #1
Kan du linke til den så kan vi jo teste og melde tilbage med hvilken grund opsætning vi har ?
Avatar billede falster Ekspert
06. juni 2007 - 14:00 #2
Efter din beskrivelse, tror jeg kun brugere med Acrobat ("købeprogrammet") kan sende den. (Alle) dem med kun den gratis Adobe Reader kan ikke.
Avatar billede leif Seniormester
06. juni 2007 - 14:05 #3
Jeg har da (mener jeg) sendt PDF formularer selvom jeg kun har Reader !
Avatar billede detail Nybegynder
08. juni 2007 - 08:10 #4
Falster hvis du smider et svar kan jeg give dig nogle point.
Avatar billede falster Ekspert
08. juni 2007 - 09:31 #5
OK - tak :-)