Avatar billede fralle Nybegynder
04. juni 2007 - 13:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHP Streams

Hej,

Har nyligt installeret TYPO3 på en debian server som er dedikeret som LAMP. Alt ser ud til at køre fint bortset fra når der skal rettes forespørsler mod en ekstern kilde (Typo3 repository) er for man en timeout og besked på at der enten er problemer med internet kommunikationen eller at allow_url_fopen er sat til 'off', sidtsnævte er sat til 'On'

Jeg har sammenlignet en fungerende installation og her er det eneste jeg umiddelbart kan se differere hvilke Registered PHP Streams der er "installeret"

På den fungerende server er følgende streams installeret:
php, file, data, http, ftp, compress.bzip2, https, ftps, compress.zlib

På den knapt så velfungerende er bare følgende installeret:
zip

Mit spørsmål er om der er nogen der eventuelt har haft et lignende problem med Typo3 eller som kan fortælle mig helt præcist hvilken funktion PHP Streams har, og hvordan man evt. kan få installeret "manglende" streams?

På forhånd tak for hjælp!
Avatar billede fralle Nybegynder
04. juni 2007 - 14:23 #1
Lokale settings ellers, som er nævnt i lignende tråde for samme problem.

allow_url_fopen = On
allow_url_include = On
max_execution_time = 200
max_input_time = 120
memory_limit = 256M
Avatar billede fralle Nybegynder
06. juni 2007 - 22:54 #2
Lukket uden løsning