Avatar billede s0mmer Nybegynder
04. juni 2007 - 11:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Favicon virker ikke

Hejsa,
Jeg er igang med at lige få et ikon op i adresselinjen som de fleste af jer kender.
Siden: www.defunc.org
Favicon: www.defunc.org/favicon.ico

og siden www.defunc.org/v2 som i bliver viderstillet til har den linje i header for at være sikker på ikonets placering.

Men det virker ik? - hjælp?
04. juni 2007 - 12:13 #1
Det fungerer upåklageligt.
Avatar billede passiflora Juniormester
04. juni 2007 - 12:42 #2
Så vidt jeg husker, kan det være en fordel at slette alle midlertidige filer mm ... Husker første gang jeg lavede en kom den ejheller frem, førend jeg havde ryddet op.
Avatar billede s0mmer Nybegynder
04. juni 2007 - 12:49 #3
Har lige slettet alle midlertige filer.. kan stadig ikke få ikonet frem
Avatar billede old-faithful Praktikant
04. juni 2007 - 13:06 #4
I Internet Explorer mener jeg at det er nødvendigt, at tilføje siden til "Foretrukne" før dit favicon-ikon vises.

Ellers prøv flg.:
Ved siden af adresssen (der hvor man indtaster adresser) er der et lille Internet Explorer ikon. Prøv at "trække" dette ikon med musen op i vinduets allerøverste stykke (der hvor der står sidens navn og Microsoft Internet Explorer) og så give slip. Virker det så?

// Old-Faithful™
Avatar billede s0mmer Nybegynder
04. juni 2007 - 15:55 #5
har prøvet alt det i skriver op til flere gange, uden held :/
Avatar billede old-faithful Praktikant
04. juni 2007 - 16:00 #6
Underligt... når jeg selv prøver tricket med at trække og slippe, så viser den dit favicon fint.