Avatar billede trekkies Juniormester
01. juni 2007 - 10:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Ingen farve på tv out

Jeg har et problem med farve på tv out, der er kun sort og hvid, hvilket er irreterende.
Kender I en løsning?
Avatar billede neis Nybegynder
01. juni 2007 - 10:21 #1
hvad bruger du? Jeg havde et 4 stik S-video tv-out som jeg satte til mit fjernsyn via scart stikket med sådan en adapter, det var sort hvid, men når jeg brugte en omformer fra s-video til composite virkede farverne fint.
Avatar billede trekkies Juniormester
01. juni 2007 - 10:28 #2
Jeg bruger også en s-vhs adapter.
Der jeg boede før havde jeg et bedre tv end nu, og der virkede det hele fint, jeg skal se en film med min kæreste om ca. 1 time, og jeg har ikke tid til at købe en omformer.
Har du andre ideer?
Avatar billede trekkies Juniormester
01. juni 2007 - 11:49 #3
Hvordan ser en omformer fra "s-video til composite" ud?
Avatar billede morten_d Nybegynder
01. juni 2007 - 11:50 #4
Den ser sådan her ud:
http://shop.edbdimser.dk/images/sandberg/502-34_lg.jpg

Jeg har også oplevet samme problem, og fik løst det ved hjælp af sådan en fætter :-)
Avatar billede trekkies Juniormester
01. juni 2007 - 11:53 #5
Hvor skal den gule ende sættes ind?
Avatar billede neis Nybegynder
01. juni 2007 - 12:22 #6
På min var S-video stikket et hun og composite et han... du har sådan en adapter til scart med en rød hvid og gul pol + et s-video stik ik?
Avatar billede neis Nybegynder
01. juni 2007 - 12:25 #7
det skulle gerne komme til at se sådan ud

http://www.videohelp.com/images/tvut.png
Avatar billede trekkies Juniormester
01. juni 2007 - 12:57 #8
Jeg kigger på det i morgen, ind til da så tak for hjælpen.
Avatar billede trekkies Juniormester
17. juni 2007 - 10:57 #9
Undskyld ventetiden.

Jeg har nu endlig fundet stikket, men det hjælper heller ikke, "farverne" er stadig sort og hvid.
Avatar billede trekkies Juniormester
01. juli 2007 - 11:55 #10
Har I flere ideer?
Avatar billede trekkies Juniormester
23. februar 2008 - 18:12 #11
Undskyld ventetiden.

Jeg har stadig ikke fået det til at virke, så tror at jeg lukket nu, med mindre at I har flere ideer.
Avatar billede trekkies Juniormester
20. maj 2008 - 16:05 #12
Hvis I gerne vil have point, så bedes I lægge nogle svar.
Avatar billede trekkies Juniormester
01. juli 2008 - 22:21 #13
Tror at jeg lukker nu, men I må skrive hvis I gerne vil have pointene.