Avatar billede powerade Nybegynder
01. juni 2007 - 09:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Firefox pop-up vinduer i faneblade?

Hej,
kan jeg ikke få firefox til at åbne pop-up vinduer i faneblade istedet for nye vinduer?

Hvis jeg f.eks. logger på webmessenger åbner den i et nyt vindue istedet for et nyt faneblad. Kan nogen hjælpe?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
01. juni 2007 - 09:42 #1
Prøv denne add-on https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1122

Når du har installeret den, kan du under indstillinger for Links, vælge Åbn alle popups i faneblade
Avatar billede powerade Nybegynder
01. juni 2007 - 09:49 #2
Hej den lader ikke til at være kompatibel med den version jeg kører - 2.0.0.4
Avatar billede powerade Nybegynder
01. juni 2007 - 10:01 #3
Beklager den var kompatibel alligevel - men det lader ikke til at hjælpe på webmessenger . Den åbner stadug i nyt vindue..
Avatar billede powerade Nybegynder
01. juni 2007 - 10:06 #4
Og så åbner jeg lige øjnene og indstiller det rigtigt.. Det virker helt fint.. Tak for hjælpen - smid et svar så får du nogle point...

Hvis jeg da ellers kan finde ud af det.. :D
Avatar billede thesheriff Nybegynder
01. juni 2007 - 10:10 #5
Det er vist godt det snart er weekend ;)