Avatar billede bobbedude Nybegynder
31. maj 2007 - 10:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IE7 opdater ikke korrekt

Når jeg har rettet i et style sheet og uploadet det så viser IE7 ikke rettelserne og jeg er nød til at åbne Opera for at se rettelserne. Jeg har prøvet alt mener jeg, slettet chachen og filer osv hvad er det lige IE ikke fatter.

kan man ikke force en reload af en side ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. maj 2007 - 10:54 #1
ctrl+F5
Avatar billede bobbedude Nybegynder
31. maj 2007 - 11:15 #2
Ja det virker altså ikke her men stadig er der ingen problemer i Opera.
Hvis jeg ikke røre IE i 10 minutter så opdater den men skal jeg det ja så går dagen altså uden man får lavet noget :)
Avatar billede bobbedude Nybegynder
01. juni 2007 - 14:19 #3
Endnu et uløsligt  problem er tilføjet til listen :)
Avatar billede w13 Novice
01. juni 2007 - 14:21 #4
Prøv at føje dette til <head>-sektionen af din side:
<META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache">

Evt., hvis du bruger ASP, så indsæt også allerøverst:
<%Response.Expires = -1%>
Avatar billede w13 Novice
01. juni 2007 - 14:22 #5
Normalt er det dog et plus, at cachen er gemt, så brugere ikke skal loade siden fra bunden hver gang, men mens du udvikler den kan du jo bruge ovenstående.
Avatar billede bobbedude Nybegynder
02. august 2007 - 08:04 #6
stadig ingen løsning