Avatar billede oleiso Nybegynder
29. maj 2007 - 22:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Stofanet og Linksys trådløs router problem

Jeg skal have mit Stofanet Flexrate til at fungere sammen med min Linksys WRT55AG trådløse router.
Jeg har kørt den medfølgende setup wizard, og det er gået fint indtil et af de sidste trin, hvor der så pludselig ikke kan opnås forbindelse til nettet. Jeg modtager beskeden:
"The setup wizard was unable to detect the internet connection. Please make sure your router is powered on and all cables are properly connected to the router."
... og det er den.
Hvad er der så galt? Er der nogle indstillinger der skal ændres på, når det handler om Stofanet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2007 - 22:43 #1
Når du tilslutter hardwaren som det skal, skal stofanets modem tilsluttes til sidst ellers vil router ikke få tildelt ip adresse.
Nu ved jeg jo ikke hvordan du gør, men har du IKKE gjort sådan, så prøv det :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2007 - 22:44 #2
altså forbind hardwaren som det skal være, og sæt så strøm på modem til sidst.
Avatar billede oleiso Nybegynder
30. maj 2007 - 00:17 #3
Tak, det virkede!
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2007 - 09:49 #4
Havde samme irriterende problem da jeg fik stofanet i sin tid :)
(Sjovt som nogle løsninger bare kan huskes - det er 4 år siden jeg fik stofanet :))
Avatar billede oleiso Nybegynder
30. maj 2007 - 10:42 #5
Ja, det var jo heldigvis relativt simpelt!
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2007 - 11:18 #6
Kan se du ikke har accepteret svar endnu - sådan gøres det: http://expfaq.dk/hvordan_accepter_eller_afvis#hvordan_accepter_eller_afvis