Avatar billede louise-juul Nybegynder
26. maj 2007 - 21:09 Der er 1 kommentar

tilkopling på trådløst internet

Jeg har fået en ny computer, og jeg skal have den koblet på mit trådløse internet. (Jeg har TDC redbånd)Men jeg skal jo skrive en kode for at kunne komme på nettet. Hvor får jeg denne kode oplyst?

På forhånd tak!
Avatar billede old-faithful Praktikant
26. maj 2007 - 22:39 #1
Hvem har opsat det trådløse netværk? TDC? Hvis ikke, kan du spørge den person der har opsat netværket, hvilken kode der skal bruges.

Hvis det er TDC der har opsat det trådløse netværk, må de enten have givet dig et brev med koder eller også har de ikke slået kryptering til.

Du kan evt. også ændre kodeordet selv, ved at gå ind i den trådløse routers opsætning (men pas i givet fald på, at du ikke ødelægger noget). Hvis du vælger selv at sætte en kode, kan det anbefales at benytte WPA2.