Avatar billede zumi Nybegynder
26. maj 2007 - 10:43 Der er 5 kommentarer

afstemning med navn?

Jeg skal have lavet en afstemning/tilmelding på min side.
Jeg skal arrangere en sammenkomst for en gammel gymnasieklasse. Der skal være 3 mulige datoer for arrangementet og hver person skal have mulighed for at tilmelde sig dem alle hvis de kan. Personernes navne skal vises udfor deres valg, så det er muligt for alle at se hvem der kommer og hvilke datoer de har valgt. Derudover ville det være optimalt hvis hver enkelt havde mulighed for at ændre sine valg, hvis man skulle blive forhindret.

Jeg har tidligere lavet noget der ligner lidt som "form" i dreamweaver, men er der er der ikke mulighed for at ændre sine valg..

vh Rasmus
Avatar billede zumi Nybegynder
26. maj 2007 - 11:05 #1
tilføjelse:

De fleste forms jeg er stødt på fungerer sådan at der sendes en mail med brugernes indtastninger til en administrator. Jeg leder efter en løsning, hvor brugerne sendes til en side med alle brugeres samlede oplysninger, så alle kan følge med løbende..
Avatar billede bauerdata Nybegynder
28. maj 2007 - 08:12 #2
Avatar billede zumi Nybegynder
30. maj 2007 - 19:56 #3
Ja det ser meget rigtigt ud, men jeg vil gerne kunne bruge det direkte på min side.
Avatar billede spradebassen Nybegynder
31. juli 2007 - 20:45 #4
Avatar billede zumi Nybegynder
27. august 2007 - 10:40 #5
Jeg leder efter en form for færdig script som jeg kan installere direkte på min side. Ikke en færdigløsninger som ovenstående.

vh Rasmus