Avatar billede cmk87 Nybegynder
25. maj 2007 - 19:57 Der er 5 kommentarer

Den kan ikke finde drivere på min bærbar

Jeg sidder med et kæmpe problem lige nu:
Jeg har lige formateret min bærbar og installeret Windows XP igen.
Nu er probæemet så bare at den ikke kan finde nogle drivere som passer til de ting som sidder i min bæbar.
Mærket på min bærbar er en BLUESOLUTION. De er desværres gået nedenom og hjem. Så har svært ved at finde ting på deres webpage.
Hvad gør man? Kan man installere nogle programmer for at få det til at virke? Eller er der nogle steder jeg kan kigge på min bærbar og se alle info´er som jeg skal bruge?

Håber i kan hjælpe....
MVH CMK
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2007 - 20:02 #1
Med dette program kan du se en masse om din computer:
http://www.hcma.dk/uploads1/everesthome220.zip
Avatar billede cmk87 Nybegynder
25. maj 2007 - 20:59 #2
oki... nu har jeg så fundet det som jeg skal bruge tak for det :D
MEEN!
den vil ikke installere den driver som jeg nu har fundet :S
Avatar billede drgonzo Praktikant
26. maj 2007 - 11:56 #3
har du et link til driveren?
Avatar billede cmk87 Nybegynder
26. maj 2007 - 17:54 #4
det er SIS som laver den
den hedder SIS 315 integrated
håber det kan hjælpe jer :)