Avatar billede dallan2007 Nybegynder
23. maj 2007 - 09:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Automatisk maksimering?

Hej,

Firefox plejer altid at starte maksimeret, men her til morgen er den begyndt at starte i sådan en "næsten maksimeret" udgave. Hvis IE fucker up maksimere man bare browseren, lukker ned og starter op. Så starter alle vinduer maksimeret fremover. Men det virker ikke i FF.

Hvordan får jeg den til at starte maksimeret altid?

Mv.
Allan
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
23. maj 2007 - 09:17 #1
...meh. Den er faktisk gået helt i udu. Bookmarks var forsvundet, og en import fra de gemte har crashed det fuldstændigt. VIRKELIG min morgen. End ikke en geninstallation kunne ændre på bookmarkssituationen fordi den øjensyndelig ikke sletter bookmarks når man sletter FF.
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
24. maj 2007 - 15:35 #2
.