Avatar billede farout Nybegynder
20. maj 2007 - 10:58 Der er 2 kommentarer

office 2007 installerer hver gang det åbnes

Jeg har installeret Office 2007 home versionen, hver gang jeg åbner Word, Excel så kommer der en "forbereder installationen" dialogboks som går videre over i "konfigurerer microsoft home and student" dialogboks, disse køres igennem på vel 5 minutter, og så åbner programmet til sidst, dog kommer der en boks der siger "stdole32.tlb" når det er excel, derefter virker programmerne som de skal, jeg har også prøvet at trykke annulleret i dialog boksene, og så kommer word, excel frem og virker fint, det tager dog et stykke tid.

før office 2007 havde jeg 2003 small business på maskinen, det afinstallerede jeg før 2007 installationen.
Det er en Dell med fornuftige specs, og jeg har windows vista ultimate på, nogen der har en ide om hvd der kan gøres?
Avatar billede farout Nybegynder
20. maj 2007 - 12:00 #1
Har kørt reperer fra disken, og hr også valgt "kør alt fra denne computer"
nu aner jeg ikke hvad det kan være
Avatar billede pher Nybegynder
15. oktober 2007 - 20:33 #2
Faldt lige over dit spørgsmål, minder lidt om den fejl jeg prøver at finde en løsning på.

Jeg har en Project 2003 som kører en installations dialog hver gang project startes op og det virker også fint bagefter.

Har fundet ud af at den går på den lokale windows profil. Prøv at tage en backup af din bruger profil og login igen, så skulle den gerne generere en ny profil til dig, den plejer at virke.