Avatar billede larsrr Nybegynder
18. maj 2007 - 11:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program til at prøve male hus.

Jeg skal bruge et program der kan åben et billede af ens hus og farvelægge det med f.eks. flugger farver. Eller fra andet firma. Jeg skal ikke lave det som i photoshop... Det skal være et program med farvekoder osv. Nogle der ved hvor man køber og henter sådan et program på nettet. Vil finde det på nettet. Min malerpusher kan sælge det, men kan det ikke findes på nettet et sted.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
18. maj 2007 - 17:56 #1
well. jeg ville gætte på the gimp. www.gimp.org. Det er gratis!
Der kan du i hvert fald bruge farvekoder!
Avatar billede larsrr Nybegynder
21. maj 2007 - 01:12 #2
Men det har jo ikke farvekoder på f.eks. flugger farver eller fra et andet firma. Jeg kan købe programmet i Kbh. hos en maler, men ville gerne kunne downloade det. Jeg kan ikke finde et på nettet. Det skal ikke være flugger. Bare en stor farvehandel i dk.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
21. maj 2007 - 07:37 #3
okay...
jeg ved ikke så meget om den slags..
Avatar billede larsrr Nybegynder
24. august 2007 - 09:07 #4
Jeg lukker dette spørgamål.... Desværre ingen svar.