Avatar billede jr_no1 Nybegynder
18. maj 2007 - 09:33 Der er 1 løsning

Itunes fryser ved "Use error correction"

Hej

Itunes fryser min PC når jeg har slået "Use Error correction" til, og jeg prøver at afspille eller importere en Audio CD.

Jeg har forsøgt at prøve et andet drev, og her lykkedes det mig at importere sangene, borset fra den lille detalje, at det kun er det første halve sekund af sangen, der importeres og bliver gentaget i hele nummerets længde.

Når jeg slår "Use error correction" fra, kan jeg importere sange, men da mange af mine CD'er ridsede efter mange års brug, kommer der "hakker" i de importerede filer.

Mit spørgsmål er, hvordan undgår jeg at Itunes Fryser min PC, og stadig kan importere mine CD'er med "Use Error correction" slået til?

Håber at nogen kan hjælpe...

/JR
Avatar billede jr_no1 Nybegynder
04. december 2007 - 15:39 #1
.