Avatar billede purkovic Nybegynder
11. maj 2007 - 23:18 Der er 1 kommentar

Hvordan gøres dette, måske kompliceret?

Hej jeg tænkt over noget, hvis man navngiver en fil i word:
note.historie.doc
og gemmer det i fx. c:\
kan man så lave et script der finde alle filer i c:\ indeholdede ordet historie i filens navn og flytter disse over til mappen c:\historie
hvis det kan gøres med andre skript-sprog skriv gerne med hvilken + hvordan .. Mvh. purkovic
Avatar billede plx Nybegynder
12. maj 2007 - 02:05 #1
du kan gøre det med en .bat fil

move /-y "c:\*.historie.doc" "c:\historie"

/-y gør at du skal bekræfte, hvis der allerede ligger filer med samme navn