Avatar billede livse9 Nybegynder
11. maj 2007 - 17:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problem med Nero/CD drev

Hej

Jeg har installeret et dvd drev (lite-on dvdrw lh-20a1p), og nu virker Nero ikke. Dvs når jeg skal brænde oprettes en Imagefil. Jeg kan ikke vælge min DVD brænder i Recorder-menuen, men kun image brænder. Er der nogen der kan hjælpe??!
Avatar billede marzman Nybegynder
11. maj 2007 - 17:50 #1
virker dvd drevet... altså kan du læse dvder ?
Avatar billede marzman Nybegynder
11. maj 2007 - 18:13 #2
hvis du ikke kan se det nogen steder kan det være du har et problem med Jumpere eller kabler...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. maj 2007 - 18:14 #3
måske det blot kræver en geninstalletion.?

ellers gå i system info, så kan du se om dit drev er genkendt..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. maj 2007 - 18:15 #4
"hent system info" i Nero..

OG drevet skal være genkendt af windows, før det vil virke. Så ja, jumpere skal sidde rigtigt.O)
Avatar billede gurly Praktikant
12. maj 2007 - 02:06 #5
hvad er det for en nero version du har instaleret ?
hvis det er en nero version som du har fået med til en anden brænder, så virker den muligvis kun sammen med en brænder af samme mærke.
Så skal du købe en fuld version af nere der virker med alle brændere
Avatar billede computertossen Nybegynder
12. maj 2007 - 07:00 #6
"Geninstallation" er et godt bud. Nero undersøger hardwaren under installationen, og hvis der kommer ny hardware til, er det ikke altid, at Nero kan se den.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. maj 2007 - 08:43 #7
smider et svar..?
Avatar billede marzman Nybegynder
13. maj 2007 - 17:33 #8
hvorfor er det lige du smider et svar ? han har jo ikke skrvet tilbage og forklaret om det var det rigtige vi var inde på... :)
Avatar billede gurly Praktikant
14. maj 2007 - 01:09 #9
det er jo også kvejet at sætte et spørgsmål op her, og så bruger andre tid på og svare, og så gider spørger ikke selv følge op på det !!!!!!!!!
Avatar billede livse9 Nybegynder
01. august 2007 - 12:13 #10
Ja, undskyld! Har givet point nu, beklager.