Avatar billede svends1 Nybegynder
09. maj 2007 - 10:58 Der er 1 løsning

Exchange intern - Internet mail ekstern :o

Jeg sidder med en list spøjs problemstilling.
På vores kontor har vi Outlook 2000 koblet op mod en exchange server. Serveren er til intern brug og benyttes derfor ikke til afsendelse ud fra kontoret.

Til det formål bruger vi en mailserver ude i byen og nu kommer så mit problem.

Hvis jeg sætter en konto op med exchange adgang og internet mail adgang modtager jeg post begge steder fra, men når jeg skal afsende post får jeg ikke mulighed for at vælge hvilken konto jeg vil afsende fra og dermed vælger den exchange serveren og sender dermed ikke ud fra kontoret.

Nogen der ved om det bare er sådan i Outlook 2000 eller om der findes en løsning.
Avatar billede svends1 Nybegynder
15. maj 2007 - 08:30 #1
Lukker