Avatar billede michelsen Nybegynder
07. maj 2007 - 22:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IIS fejler ved opgradering til IE7

Efter at jeg har opgraderet til IE7 (på XP), får jeg følgende fejlmeddelelse på min IIS 5.1 når jeg forsøger at skrive til en database:

Fejltype:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver] Handlingen skal bruge en opdaterbar forespørgsel.

Jeg har forsøgt stort set alt, inkl. at sikre skriverettigheder til databasen, at sikre anonym adgang ... etc.

Er der nogen, der ved hvad årsagen er?
(Jeg kan godt få vist asp sider, der henter data fra databasen, men blot ikke skrive til den).
Avatar billede michelsen Nybegynder
08. maj 2007 - 20:01 #1
Ok, det er måske ikke IE7, men en samlet opdateringspakke, der har skabt problemet. Jeg har prøvet at opgradere til IIS 6.0 - dog uden held... meget underligt problem.
Avatar billede michelsen Nybegynder
08. maj 2007 - 22:32 #2
Lukker
Avatar billede michelsen Nybegynder
09. maj 2007 - 19:15 #3
Opstart i fejlsikker tilstand som administrator og find Inetpub, højreklik og tildel skriverettighed til mappen via Security eller Sikkerhed-taben (til alle brugere).