Avatar billede lonepeter Novice
07. maj 2007 - 09:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Links holder op med at fungere.

Hejsa...

Jeg har på det seneste oplevet et irriterende problem, nogle links holder op med at fungere, klikker man på dem under foretrukkende sker der slet og ret ingenting. Det er et problem der har stået på de sidste par ugers tid, min bror har også oplevet det samme problem.

Jeg har forsøgt at checkdiske harddisken, defragmentere den og chekke hele computeren for virus uden at der har været noget at finde.

Hvis jeg går ind under fortrukkende via Stifinder og klikker på et link skriver Stifinder følgende: Destinationen "" for denne internetgenvej er ugyldig, Skift til egenskabsarket for internetgenvej og kontroller at destinationen er korrekt.

De links der fungere har to faneblade inde under "egenskaber" et der hedder Generelt og et der hedder Webdokument. De links der ikke fungere mangler det faneblad der hedder Webdokument og indeholder derfor ikke nogen webadresse.

Er der nogle der har en ide om hvad der kan være galt?!
Avatar billede vejmand Juniormester
07. maj 2007 - 09:51 #1
Er det efter du har opgraderet til IE7?
Avatar billede lonepeter Novice
07. maj 2007 - 10:09 #2
Nej jeg tror ikke at det har nogen forbindelse med IE7, det er meget lang tid siden jeg opgraderede til IE7 og problemet er først opstået her de seneste par uger. Jeg mener ikke at have installeret noget det seneste stykke tid og jeg synes det er lidt mystisk at min bror også har oplevet det samme problem de seneste par uger...
Avatar billede vejmand Juniormester
07. maj 2007 - 10:22 #3
Du kan prøve at se på denne side:
http://www.microsoft.com/danmark/windows/ie/support/default.mspx

Under svaret til spørgsmål 4 findes et link til et værktøj du evt. kan prøve.
Jeg ved ikke om det er løsningen.  :-)
Avatar billede lonepeter Novice
07. maj 2007 - 10:37 #4
Hmm... - så skulle man da næsten tro at problemet ville være opstået lige så snart jeg installerede IE7... - men det er da et forsøg værd så jeg har lige prøvet at installere det så må vi se...

Sjovt nok virker det som om at det er de samme links der dør gang på gang, så måske har det noget med det at gøre, det er fortrinsvis, dmi.dk tv2.dk og nogle enkle andre der har mistet pusten...

Hvis andre har oplevet det samme og eventuelt har andre ideer vil jeg meget gerne høre det også og lader spg stå åbent lidt endnu...
Avatar billede lonepeter Novice
09. maj 2007 - 11:57 #5
Det hjalp desværre ikke, endnu et link er smutter... :-/
Avatar billede lonepeter Novice
02. juni 2007 - 09:26 #6
Lukker og forsøger i anden kategori - http://www.eksperten.dk/spm/781337