Avatar billede slotski Juniormester
05. maj 2007 - 23:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IE kan ikke vise websiden

Hej, jeg er begyndt at få nogle problemer med min pc. Jeg har forsøgt via forskellige løsninger, at gå ind på nogle links til mobile.de (undersiderne).

Jeg kan sagtens komme på hovedsiden og lave en søgning, men når jeg vil vælge en bil ud, så kommer ovenstående fejl. Jeg kan se at den står og blinker imellem den rigtige side og fejlsiden, og ender så på fejlsiden.

Jeg har forsøgt at sætte alt tilbage som standard, men uden held. Er der nogen der ved hvordan det kan rettes?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. maj 2007 - 11:33 #1
hvis ikke der er noget galm med siden/serveren. kan jeg da lige spørge om du har husket at installer følgende Flash, macromedia samt java

http://www.adobe.com/downloads/
Http://java.com
Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. maj 2007 - 11:35 #2
siden (og undersider) virker fint hos mig/på min pc.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. maj 2007 - 11:35 #3
galm = galt
Avatar billede slotski Juniormester
07. maj 2007 - 20:02 #4
Der er ikke noget galt med siden, så det er noget der enten er galt på min pc eller mangler. Java skulle være på min pc, men jeg ved ikke med macromedia og flash. Hedder de andet end dette?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
08. maj 2007 - 08:01 #5
check adobe linket og du kan donloade
Avatar billede cyberspace Nybegynder
08. maj 2007 - 08:02 #6
adobe flash player & adobe Shockvawe player for at være 100% korrekt :)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
14. maj 2007 - 13:57 #7
hvad så noget nyt??
Avatar billede slotski Juniormester
22. februar 2010 - 14:21 #8
Lukker