Avatar billede asgerdokkedal Nybegynder
04. maj 2007 - 14:38 Der er 5 kommentarer

Netkort forsvundet?

Jeg har just reformateret min pc og installeret det medfølgende Windows (xp home). Efter dette kan den ikke finde netkortet (som er onboard) og jeg aner ærlig talt ikke, hvad jeg skal gøre.

Mit motherboard med netkortet onboard er af mærket 939NF4G-SATA2. Jeg har været på Asrocks side, men har ikke fundet noget brugbart. Hvordan får jeg mit netkort "tilbage?"
Avatar billede asgerdokkedal Nybegynder
04. maj 2007 - 16:02 #1
Har downloadet alle drivere fra asrocks side. Inkl nvidia driveren, hvori der var inkluderet en ethernet driveren.

Hvad kan være galt, mit netkort kommer stadig ikke frem?
Avatar billede asgerdokkedal Nybegynder
04. maj 2007 - 16:06 #2
I enhedshåndshåndtering, står der ikke engang et netkort. Det mangler simpelthen, what can be wrong?
Avatar billede asgerdokkedal Nybegynder
04. maj 2007 - 17:55 #3
Kan det bare sådan forsvinde?
Avatar billede asgerdokkedal Nybegynder
04. maj 2007 - 18:47 #4
I systemoversigten siger den "Andre PCI-broenheder" og et spørgsmålstegn. For some reason vil computeren ikke se, at det er et netværkskort.
Avatar billede kinsa_mause Nybegynder
06. maj 2007 - 00:26 #5
Du mangler at installere Chipset driveren. Derfor du kan se "Andre PCI broenheder".
Jeg kender ikke dit bundkort, ved derfor ikke om du har installeret alle drivere korrekt. Jeg ved ikke om driverne findes i én pakke, eller om du skal have fat i flere forskellige.

Det nemmeste for dig vil være at bruge den CD, der fulgte med, da du købte computeren!