Avatar billede erikjoerg Praktikant
03. maj 2007 - 10:58 Der er 4 kommentarer

bootcdrom for windows xp

Vi har købt en ny windows xp men kan ikke få den ind i pc mener vi behøver en boot cd rom da vi ingen diskettedrev har
Avatar billede screem_brille Novice
03. maj 2007 - 11:03 #1
Avatar billede erikjoerg Praktikant
03. maj 2007 - 11:18 #2
Tak for dit hurtige svar kan du evt. uddybe det nærmere f.eks give et link til download
Avatar billede screem_brille Novice
03. maj 2007 - 11:33 #3
link til download ? du skal bruge din installations cd, og sætte BIOS til at boote fra CD først (på nogle computere kan man trykke F8/F12 for boot menu og så vælge CD der)

Ps. man lægger normalt kun et svar når man ved eller mener det er svaret, så som spørger er der ingen grund til at lægge det som svar ;)
Avatar billede erikjoerg Praktikant
03. maj 2007 - 11:45 #4
Undskyld hvis jeg har misforstået dit svar. vi har prøvet med installationscd`en og bios
men den kan ikke køre cd èn derfor ville vi prøve en boot cd