Avatar billede geekpower Nybegynder
03. maj 2007 - 00:13 Der er 2 kommentarer

Domæne deaktiveret - hvornår ledig igen ?

Hejsa,
jeg har et domæne som jeg er lun på, desværre har det været optaget, men nu er det blevet deaktiveret.. Hvor lang tid går der efter at domænet er blevet deaktiveret til at det igen bliver ledig så man kan leje det ?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
03. maj 2007 - 07:55 #1
Kommer an på hvilket domæne. Er det .dk eller .com eller noget andet?

Hvis .dk:
Går ud fra at domænet er suspenderet, som dk-hostmaster kalder det.
http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=66

Der kan dermed gå op til 3 måneder inden domænet bliver slettet, og er ledigt igen.
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
03. maj 2007 - 09:22 #2
Har du skrevet dig på venteliste til det?

Her kan du se hvad nummer du er.

Der kan desværre godt gå et stykke tid ud over de 3 måneder - faktisk op til et ½ år i alt, før domænet er ledigt eller bliver tilbud den der står nummer 1 på ventelisten.