Avatar billede svend-herlig Nybegynder
03. maj 2007 - 00:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

FTP browsing i IE7

Jeg sidder med det problem at jeg gerne vil kunne sende mine bruger ind på min FTP server for at uploade og hente billeder osv.

sp1. jeg vil gerne sende dem videre fra et frame til et andet (fra="bund" til="2") det virker fint med http hvor den glædeligt åbner http versionen af min side, men så snart jeg vil sende dem til en ftp side sker der ikke noget.
Derfor er jeg nu her nød til at sende dem videre til et nyt vindue, men det virker uprof, og mine bruger er virkelig kategori "simpel-user". evt som bedre nødløsning kan sende dem videre på næste fane(og ja jeg ved godt frame's er død, men det virker bare så simpelt)

sp2. IE7 er jo fantastisk... eller måske lidt en kopi af firefox, lad det ligge, men i den gamle version kunne man browse sin FTP side som med stifinder lige så snart man logger ind på den, den nye version skal man logge ind, og derefter klikke på side, og så på "Åben FTP sted i windwos stifinder" og så igen skrive brugernavn og password. og først der kan man redigere filerne. jeg skal mindst forklare det til alle sammen en gang (30 mennesker) men de kan helt sikkert ikke huske det, kan man i sit link bede den om at åbne i stifinder til at starte med, eller noget smartere?

jeg giver 50 point pr. sp for en holdbar løsning
/Dennis
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
03. maj 2007 - 00:02 #1
og jeg svare lidt langsomt de næste par dage har ikke internet, men skriv endelig, så prøver jeg at tjekke det så hurtigt jeg kan
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
03. maj 2007 - 08:56 #2
måske du kan bruge dette til noget..?
http://www.eksperten.dk/spm/774991
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
04. maj 2007 - 14:24 #3
der var ikke meget hjælp i den tråd nej. det er stadig en super besværlig løsning, og det hjælper mig heller ikke med at sende mine frames videre i IE7 når jeg bruger ftp
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. maj 2007 - 22:08 #4
jeg tror ikke der er så meget at gøre, måske der kommer en opdatering, el. et patch til IE7 der retter det, på et tidspunkt..O/
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
05. maj 2007 - 12:14 #5
dobbelt øv... så må jeg vel lave et loginsystem med nogle bruger konti's syntes bare det andet virkede meget nemmere hvis det var.
Jeg lader tråden her stå åben et par dage mere, det kan jo være der er en eller anden der lige har en løsning.
/Dennis
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
16. juli 2007 - 17:25 #6
Jeg lukker, der findes åbenbart ikke en løsning på problemet