Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2007 - 21:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Intet net på mobil med mit sim, fejl besked sim inaktivt

Hej eksperter.
Min mobil Sony Ericsson 790i, har lige fået låst op med en kode fra Mobil Group.
Jeg fik låst den op fint nok, men jeg er nu støt ind i et nyt problem, og det er at jeg intet net har lige pludselig.

På min gamle mobil også en Sony Ericsson havde jeg signal og alt virkede fint.
Jeg har CBB, og jeg tænkte det måske bare var mit sim-kort, så jeg lånte lige en af mine venners (som har TDC), og han fik signal med det samme.

Jeg får en fejl besked, der hvor der normalt står f.eks. "CBB", på 'skrivebordet'. Der står bare 'sim-kort inaktivt'.

Nogen der har nogen andelse om hvad jeg skal gøre?

(Tænkte selv om det måske er fordi det er et for 'gammelt' sim kort, fra den gang CBB hed ClubBlahBlah, men synes ikke rigtig det skulle være nogen grund)

/Coldgate
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2007 - 16:04 #1
Ingen hjælp at hente?
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2007 - 09:11 #2
Lukker vist snart