Avatar billede cldu Nybegynder
28. november 1999 - 15:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ADMIN: dobbelt-konto-fup...

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=7561

Her er spm. oprettet af pirat, men bliver kommenteret af "vels" - prøv at gætte om de to personer er én og samme person?!?!?
Avatar billede spacey Nybegynder
28. november 1999 - 16:05 #1
Jeg tror at vi lige er stødt ind i et alvorligt tilfælde af Skizofreni (personligheds-spaltning).

/Spacey
Avatar billede cldu Nybegynder
28. november 1999 - 16:13 #2
*hehe*

Jeg er dig, du er mig, vi er ikke hver for sig...

/cldu

smid ham / dem ud. Det går jo ikke det her...
Avatar billede spacey Nybegynder
28. november 1999 - 16:17 #3
Vi er IKKE skizofrene, heller ikke os, eller os!

/Spacey(s)
Avatar billede stroehm Nybegynder
28. november 1999 - 16:17 #4
Hvorfor fa'en gør folk sådan noget, man kan sguda ikke lave 20.000 point på den måde og så tro at man kan slippe fra det.
Hvad fa'en regner folk os for?
Avatar billede pingo Nybegynder
01. december 1999 - 19:02 #5
Det kunne jo også bare være en som er kommet til at oprette en konto fx. på arbejde - og en derhjemme - og så ikke har villet slette den ene igen...
Avatar billede admin Novice
06. december 1999 - 13:16 #6
Hvad siger i til at jeg smider pirat af ?
Avatar billede stroehm Nybegynder
06. december 1999 - 13:31 #7
det er ok med mig admin
:)
Avatar billede cldu Nybegynder
06. december 1999 - 13:36 #8
lyder jo ret fornuftigt, men hvad med at nakke begge to for "uterlig opførsel"?

Pingo: well... man KAN altså godt bruge samme konto både hjemme og på job. :-/