Avatar billede obz-baune Nybegynder
28. april 2007 - 12:27 Der er 1 løsning

Ekstren scanning af mail!

Hejsa.

Jeg står overfor at skulle vælge en ekstren løsning til scanning af mail for virus og spam.

jeg kigger i øjeblikket på to spilere på dette marked.

Virus112/Comendo kontra Softscan.

er der nogle der har nogle erfaringer med disse er de meget velkommen til at poste ind her.

jeg er intereseret i alt hvad i ved/her oplevet med dem. Nogen der har prøvet begge så ville det være fedt.

Endvidere er der nogen som kender den tekniske forskel på disse systemer?

Jeg har testet begge, og der kom ingen virus, og den smule spam der slap igennem var stort set det samme.

100 point til deling mellem gode tilbagemeldinger
Avatar billede dkkbn Nybegynder
30. juni 2009 - 12:15 #1
Hej!
Jeg har selv anvendt Softscan i en årrække, og det har egentligt fungeret ret godt. Men skulle jeg vælge i dag ville det blive Comendo, da deres interface er blevet langt bedre. Hvad angår effektivitet på spam og virus, er der marginale forskelle på de to.