Avatar billede Slettet bruger
24. april 2007 - 13:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

IE vil ikke huske login

Hver gang jeg logger ind på en side med ID og password, spørger mig pænt, om den skal huske id og pass - og jeg svarer pænt jatak. Og næste gang, jeg kommer til siden, har IE glemt alt om den.
Hvad gør jeg ved det?
Avatar billede suzyam Nybegynder
24. april 2007 - 13:44 #1
Det ligger nok i at du fornuftig nok ofte kører en eller anden form for cleaning ret ofte. Det er min erfaring at selv cookien til min underskriftfil er fjernet, så jeg skal  angive stien til den, når jeg har kørt Ccleaner.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2007 - 14:16 #2
Det har sgu nok ret i - jeg prøver at ændre det.
Tak for svaret.
Avatar billede cpufan Juniormester
24. april 2007 - 14:33 #3
hvis det er IE 7,
er det et helt andet problem, nemlig nye sikkerhedsindstillinger,
og jeg har faktisk selv bøvl med dette nu.

så vidt jeg lige kan se er det  i

funktioner/internetindstillinger/beskyttelse af personlige oplysninger/websteder

her skal man tilføje webstedet til at have tilladelse.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2007 - 14:47 #4
Du har sgu ret!
Men min netbank hotmail har den hele tiden husket - er det ikke besynderligt?
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2007 - 14:47 #5
Vil du lægge et svar til points
Avatar billede cpufan Juniormester
24. april 2007 - 15:46 #6
du har selv lagt et svar, som du har accepteret -

så den fik du gratis ;-)
Avatar billede cpufan Juniormester
24. april 2007 - 15:49 #7
vrøvl, du har accepteret den andens svar....

men never mind, mit liv går videre uden de 30 point.... (virker uforståeligt!!!)