Avatar billede htmlkongen Novice
23. april 2007 - 13:49 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på told og skat?

Jeg kan ikke noget som helst når jeg vil bruge digitalt signartur på skat.dk.

Siden der åbnes når man trykker på VIA DIGITAL SIGNATUR står bare og loader og loader og der sker ikke noget.

Jeg har opdateret med JAVA - fjernet IE 7,0, prøvet diverse ting. Jeg har nulstillet oplysninger i IE 6, gendannet til standard, givet siden tilladelse mv.

Det virker heller ikke i Mozilla Firefox 2,0.

GODE råd søges!
Avatar billede vejmand Juniormester
23. april 2007 - 13:57 #1
Er det herfra du downloadet Java? http://www.java.com/en/download/manual.jsp

Sidst jeg havde lignende problemer, hjalp det at installere den nyeste version.
Avatar billede htmlkongen Novice
23. april 2007 - 14:05 #2
Avatar billede vejmand Juniormester
23. april 2007 - 14:08 #3
Prøv evt. fra java.com, du kan jo altid fjerne den igen, hvis det ikke funker.  :-)
Avatar billede htmlkongen Novice
23. april 2007 - 14:21 #4
Har prøvet. Tror muligvis den er forkert indstalleret? Hvilken version skal det? Noget java fylder jo 5 MB mens andre fylder 300 mb? Hvad er forskellen og hvorfor en er den nyeste til den her maskine? Det er en ganske almindelig XP
Avatar billede htmlkongen Novice
23. april 2007 - 14:22 #5
Burde det ikke virke i Mozilla så? Der funker det heller ikke i.
Avatar billede vejmand Juniormester
23. april 2007 - 14:39 #6
Jeg har brugt denne: Windows (Offline Installation) Det er nummer to på listen.
Den skal så installeres efter den er downloadet, og det virker fint her.
Avatar billede htmlkongen Novice
23. april 2007 - 14:57 #7
Hey.

Hvordan sikrer jeg mig at den er 100 % afinstalleret.

TILFØJ/FJERN kan man fjerne den.

Genstart ....

Installation på ny.

Er det opskriften?

Hvordan sikrer jeg mig at alle spor ER fjernet 100 % inden jeg installerer den igen?
Avatar billede htmlkongen Novice
23. april 2007 - 14:57 #8
Hvad er forskellen på alle de JAVA versioner?
Avatar billede vejmand Juniormester
23. april 2007 - 15:00 #9
Jeg har gjort som du har beskrevet, nemlig afinstalleret i kontrolpanelet og derefter installeret den nye.
Det har ikke givet problemer her.

Hvad forskellen er, ved jeg desværre ikke.
Avatar billede htmlkongen Novice
23. april 2007 - 15:05 #10
Oki doki. Jeg prøver det her. Vil du ikke mene at den er OK den version der ligger på det link jeg sendte? Skal jeg genstarte inden jeg installerer den nye?

Hvad nu hvis det IKKE er det?
Avatar billede vejmand Juniormester
23. april 2007 - 15:08 #11
Jeg kender ikke den version du linker til, så det kan jeg ikke sige.

Her er en instruktion til det link jeg lagde: http://www.java.com/en/download/help/6000010400.xml
Avatar billede htmlkongen Novice
23. april 2007 - 15:11 #12
Prøver. Smider du lige et svar :)
Avatar billede vejmand Juniormester
23. april 2007 - 15:37 #13
Okay, hvis ikke det virker, afviser du bare.  :-)
Avatar billede htmlkongen Novice
23. april 2007 - 15:39 #14
:)