Avatar billede super-mann Juniormester
21. april 2007 - 01:39 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Serienummer på Nokia mobile

Hejsa

Er der nogle som kan huske koden som man kan indtaste på sin Nokia mobile, for at få oplyst mobilens serienummer? Ved f.eks. at indtaste *#0000# får man oplyst telefonens software version, men kan ikke huske den anden.

Skal bruge den i forbindelse med opdatering af min mobil på nokia.dk, men serienummeret er fuldkommen slidt af.

På forhånd tak for hjælpen...

//super-mann
Avatar billede jonasjersborg Nybegynder
21. april 2007 - 02:19 #1
det er *#06#
Avatar billede screem_brille Novice
21. april 2007 - 13:00 #2
du får den ikke opdateret gratis hvis serienummeret mangler, alle de gange jeg har set de "mangler" har telefonen været stjålet. (oog jeg sendte i snit en telefon til politiet en gang om ugen)
Avatar billede super-mann Juniormester
21. april 2007 - 13:39 #3
Man kan opdatere den via nokias hjemmeside, så burde kunne lade sig gøre. Den er nu ikke stjålet, har da en kvittering på den fra en Sonofonbutik, bare ret gammel hvilket har resulteret i, at den er ret slidt efterhånden :-(

*#06# giver mig serienummeret, rigtig fedt. Kan man også få produktkoden frem? Den skal man åbenbart også bruge kan jeg se, når man kommer til næste trin i opdateringen af ens mobil.
Avatar billede screem_brille Novice
21. april 2007 - 13:45 #4
jeg kan se produktkoden via https://trade.online.nokia.com/nol/noauth/login/ (kræver login), så hvis du sender mig din EMEI kode på screem_brille@hotmail.com skal jeg fortælle hvad din produkt kode er.
Avatar billede super-mann Juniormester
21. april 2007 - 13:59 #5
screem_brille -->

Så er den sendt afsted til dig i en mail..
Avatar billede screem_brille Novice
21. april 2007 - 14:10 #6
din produkt kode er:
Product Code:    0524635
Avatar billede super-mann Juniormester
21. april 2007 - 14:47 #7
Takker :-)
Avatar billede pablo123 Nybegynder
29. september 2010 - 01:01 #8
vis man har fundet en tlf og vis man vil find ud af hvems det er... kan man ik find ud af det fra serienummeren på et eller andet måde???
Avatar billede BikeBoy Nybegynder
29. september 2010 - 01:10 #9
du skriver *#06#
Avatar billede pablo123 Nybegynder
29. september 2010 - 01:18 #10
jeg ved godt vis man taster *#06# så har man serienummeren... men når man har serienummeren kan man på et eller andet måde find ud af hvem der ejer tlfen på den tlf jeg har fundet??