Avatar billede dennisnn Nybegynder
20. april 2007 - 15:40 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

vis filer i mappe og slet en af disse med en popup advarsel

Heysan

Jeg sidder her med en hjemmeside http://haderslevroklub.dk som jeg har rodet lidt med. i admin delen skal jeg nu have vist en liste over filerne i en specifik mappe og admin skal så have mulighed for at trykke på en af disse filer og der vises så en popup meddelse om han er sikker på der skal slettet, "ja" eller "nej" ved ja slettes filen på serveren og ved nej kommer admin tilbage til oversigten.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh Dennis Nielsen
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2007 - 19:13 #1
Hej Dennis

Her har du et script som kan det du efterspørger.
Du skal bare lige definere hvilken mappe vi skal ikke i øverst i scriptet...

her:

<%
mappe = "./"
set fs=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
if (request.querystring("act")="del" and request.querystring("file")<>"") then
filestring = replace(server.mappath(mappe) & "\" & request.querystring("file"),"\\","\")
if fs.FileExists(filestring)=True then
fs.DeleteFile(filestring)
end if
response.redirect request.servervariables("script_name")
end if
%>
<html>
<head>
<script type="text/javascript">
function sikker(streng)
{
var r=confirm("Er du sikker på at du vil slette filen " + streng + "?");
if (r==true){
document.location=('<%=request.servervariables("script_name")%>?act=del&file=' + streng);
}
</script>
</head>
<body>
<%
set f=fs.GetFolder(server.mappath(mappe))
for each file in f.files
filename = file.name
%>
<%=filename%> - <input type="button" value="Slet" onclick="sikker('<%=filename%>');">
<br>
<%
next
set f=nothing
set fs=nothing
%>
</body>
</html>

\Dan
Avatar billede dennisnn Nybegynder
20. april 2007 - 19:34 #2
Den sletter ikke filen? ellers ser det rigtig godt ud!
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2007 - 23:22 #3
- ok! så prøv lige at vise mig hvordan din version af scriptet ser ud... for det virker fint på min skærm...

\Dan
Avatar billede dennisnn Nybegynder
21. april 2007 - 12:22 #4
arg det er bare mig der skoder rundt i det! tak skal du ha!
Avatar billede dennisnn Nybegynder
21. april 2007 - 12:24 #5
jeg ved ikke engang hvordan jeg giver point?
Avatar billede dennisnn Nybegynder
21. april 2007 - 12:26 #6
Damn et problem opstod... som du kan se ud fra koden skal din kode "gentages" flere steder på siden men den skal kigge i forskellige mapper fra gang til gang... Hvordan kan jeg fikse det?
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2007 - 13:29 #7
Man kan lave der hvor mappen defineres til en querystring som indeholder mappens navn... og så skal man bare huske at lave det sådan at den selv finder ud af at "huske" mappens navn med querystringen... sådan her:

<%
mappe = request.querystring("mappe")
if mappe<>"" then
set fs=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
if (request.querystring("act")="del" and request.querystring("file")<>"") then
filestring = replace(server.mappath(mappe) & "\" & request.querystring("file"),"\\","\")
if fs.FileExists(filestring)=True then
fs.DeleteFile(filestring)
end if
response.redirect request.servervariables("script_name") & "?mappe=" & mappe
end if
%>
<html>
<head>
<script type="text/javascript">
function sikker(streng)
{
var r=confirm("Er du sikker på at du vil slette filen " + streng + "?");
if (r==true){
document.location=('<%=request.servervariables("script_name")%>?act=del&mappe=<%=mappe%>&file=' + streng);
}
</script>
</head>
<body>
<%
set f=fs.GetFolder(server.mappath(mappe))
for each file in f.files
filename = file.name
%>
<%=filename%> - <input type="button" value="Slet" onclick="sikker('<%=filename%>');">
<br>
<%
next
set f=nothing
set fs=nothing
%>
</body>
</html>
<%
end if
%>

- måden du giver point på er bare ved at acceptere det svar jeg har giver dig..
du markerer mit brugernavn her og så klikker på accepter...

\Dan
Avatar billede dennisnn Nybegynder
21. april 2007 - 13:49 #8
Ok var jeg os lidt ude i selv, men har allerede noget querystring på siden som det fycker lidt op i....

du får lige koden her:

<!--#include file="beskyt.asp" -->

<%
mappe = request.querystring("mappe")
if mappe<>"" then
set fs=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
if (request.querystring("act")="del" and request.querystring("file")<>"") then
filestring = replace(server.mappath(mappe) & "\" & request.querystring("file"),"\\","\")
if fs.FileExists(filestring)=True then
fs.DeleteFile(filestring)
end if
response.redirect request.servervariables("script_name") & "?mappe=" & mappe
end if
%>

<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=ISO-8859-1" />
<title>Haderslev Roklub Admin</title>
<style type="text/css">
<!--
.style6 {
    font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
    font-size: 10px;
}
.style8 {font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 10px; font-weight: bold; }
a:link {
    text-decoration: none;
}
a:visited {
    text-decoration: none;
}
a:hover {
    text-decoration: underline;
}
a:active {
    text-decoration: none;
}
-->
</style>

<script type="text/javascript">
function popup(url,name,win_height,win_width) {
    pos_horizon = ((screen.width/2)-(win_width/2));
    pos_vertical = ((screen.height/2)-(win_height/2));
    window.open(url,name,"width="+win_width+",height="+win_height+",top="+pos_vertical+",left="+pos_horizon);
    }
</script>

<script type="text/javascript">
function sikker(streng)
{
var r=confirm("Er du sikker på at du vil slette filen " + streng + "?");
if (r==true){
document.location=('<%=request.servervariables("script_name")%>?act=del&file=' + streng);
}
</script>

</head>

<body>

<table width="100%">
  <tr>
    <td width="90%" class="style6"><strong>Haderslev Roklub  Admin del</strong></td>
    <td width="10%" class="style6"><a href="logout.asp"><strong>Log af</strong></a></td>
  </tr>
</table>
<p class="style6">
  <%
ID = Request.QueryString("id")
%>
</p>
<p class="style6">
  <a href="admin.asp?id=forsiden">Forsiden</a><br>
  <a href="#" onClick="popup('opdater_forsidetekst.asp','Opdater','600','800');">Forsidetekst </a><br>
  <a href="admin.asp?id=medlemsskab">Medlemskab</a><br>
  <a href="#" onClick="popup('opdater_infobox.asp','Opdater','600','800');">Opslagstavlen </a>

  <br>
  <a href="admin.asp?id=kalender">Kalender</a><br>
  <strong>Referater og andre filer til medlemmer</strong><br>
- <a href="admin.asp?id=referater">Referater</a><br>
- <a href="admin.asp?id=formandstaler">Formandstaler</a><br>
- <a href="admin.asp?id=andet">Andet</a><br>
- <a href="admin.asp?id=klubsange">Klubsange</a> <br>
  <a href="admin.asp?id=galleri">Galleri</a><br>
  <a href="#" onClick="popup('opdater_link.asp','Opdater','600','800');">Links </a><br>

  <a href="#" onClick="popup('opdater_kontakt.asp','Opdater','600','800');">Kontakt</a>
<p class="style6">
  <%
IF ID = "" THEN
%>
  <br>
</p>

<p><br>
</p>
<span class="style6">
  <%ELSEIF ID = "forsiden" THEN%>
  <br>
</span>
    <p class="style6">

<%ELSEIF ID = "medlemsskab" THEN%>
<br>
<span class="style8">Medlemskab</span>
<FORM METHOD="POST" ACTION="/admin/upload.asp" ENCTYPE="multipart/form-data">
  <span class="style6">Peg p&aring; filen <strong>indmeldelse.doc </strong></span><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE1" SIZE="50">
  <br>
  <span class="style6"><br>
  Peg p&aring; filen <strong>reglementer.doc</strong><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE12" SIZE="50">
<br>
  Peg p&aring; filen <strong>love.doc</strong></span><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE13" SIZE="50">
<br>
  <span class="style6">Peg p&aring; filen <strong>forretningsorden.doc</strong></span></span><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE14" SIZE="50">
<br>
  <BR>

  <INPUT TYPE="SUBMIT" VALUE="Upload">
</FORM>

<p class="style6">&nbsp;</p>
<p class="style6">
  <%ELSEIF ID = "nyhed" THEN%>
  <strong><br>
  Nyhed
</strong></p>
<p class="style6"><a href="#" onClick="popup('opret_infobox.asp','Opret','600','800');">Opret nyhed <br />
  </a> <a href="#" onClick="popup('opdater_infobox.asp','Opdater','600','800');">Opdater/slet nyhed </a>

  <a href="admin.asp"></a><br />
</p>
<p class="style6">
  <%ELSEIF ID = "om_roklubben" THEN%>
  <br />
  <strong>Om roklubben </strong></p>

<FORM METHOD="POST" ACTION="/admin/upload.asp" ENCTYPE="multipart/form-data">
<span class="style6">    Peg p&aring; filen <strong>reglementer.doc</strong><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE122" SIZE="50">
  <br>
  Peg p&aring; filen <strong>love.doc</strong></span><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE132" SIZE="50">
  <br>
  <BR>
  <INPUT name="SUBMIT" TYPE="SUBMIT" VALUE="Upload">
</FORM>
<br>
<p class="style6">
  <%ELSEIF ID = "kalender" THEN%>
  <br />
  <strong>Kalender </strong><br>
<a href="../kalender/cal_edit.asp"></a></p>
<p class="style6">

<iframe src="../kalender/default.asp" width="100%" height="444" frameborder="0"><br>
<p class="style6">

  <%ELSEIF ID = "referater" THEN%>
  <br />
  <strong>Referater</strong></p>
<FORM METHOD="POST" ACTION="/admin/upload_referater.asp" ENCTYPE="multipart/form-data">
  <span class="style6">Peg p&aring; filen der skal uploades </span><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE142" SIZE="50">
  <br>
  <BR>
  <INPUT name="SUBMIT2" TYPE="SUBMIT" VALUE="Upload">
</FORM>
<br>
<p class="style6">

  <%ELSEIF ID = "formandstaler" THEN%>
  <br />
  <strong>Formandstaler</strong></p>
<FORM METHOD="POST" ACTION="/admin/upload_formandstaler.asp" ENCTYPE="multipart/form-data">
  <span class="style6">Peg p&aring; filen der skal uploades </span><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE1422" SIZE="50">
  <br>
  <BR>
  <INPUT name="SUBMIT22" TYPE="SUBMIT" VALUE="Upload">
</FORM>
<p class="style6">

<%
set f=fs.GetFolder(server.mappath(mappe))
for each file in f.files
filename = file.name
%>
<%=filename%> - <input type="button" value="Slet" onClick="sikker('<%=filename%>');">
<br>
<%
next
set f=nothing
set fs=nothing
%>

  </p>
<p class="style6">
  <%ELSEIF ID = "klubsange" THEN%>
  <br />
  <strong>Klubsange</strong></p>
</p>
<FORM METHOD="POST" ACTION="/admin/upload_klubsange.asp" ENCTYPE="multipart/form-data">
  <span class="style6">Peg p&aring; filen der skal uploades </span><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE14232" SIZE="50">
  <br>
  <BR>
  <INPUT name="SUBMIT232" TYPE="SUBMIT" VALUE="Upload">
</FORM>
<p class="style6">
  <%ELSEIF ID = "andet" THEN%>
  <br />
  <strong>Andet</strong>
<FORM METHOD="POST" ACTION="/admin/upload_andet.asp" ENCTYPE="multipart/form-data">
    <span class="style6">Peg p&aring; filen der skal uploades </span><br>
    <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE1423" SIZE="50">
    <br>
    <BR>
    <INPUT name="SUBMIT23" TYPE="SUBMIT" VALUE="Upload">
</FORM>
  <br>
  <p class="style6">
    <%
ELSEIF ID = "galleri" THEN
%>
    <br />
    <strong>Galleri</strong><br />
    <br />
  <FORM METHOD="POST" ACTION="/upload.asp" ENCTYPE="multipart/form-data">
    <span class="style6">Skriv et navn p&aring; dit billedalbum</span><br>
    <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE14" SIZE="50">
    <br>
    <BR>

    <INPUT TYPE="SUBMIT" VALUE="Upload">
</FORM>
  <br />
  <span class="style6"></p>
</p>
<p class="style6">
  <%
ELSEIF ID = "links" THEN
%>
  <br />
  <strong>Links </strong><br />
  <br />
  <a href="admin.asp"></a><a href="#" onClick="popup('opret_link.asp','Opret','600','800');">Opret links <br />
  </a> <a href="#" onClick="popup('opdater_link.asp','Opdater','600','800');">Opdater/slet links <br />
  </a>
  <br />
</p>
<p class="style6">&nbsp;</p>
<p class="style6">
  <%
ELSEIF ID = "kontakt" THEN
%>
  <br />
  <strong>Kontakt</strong><br />
</p>

<FORM METHOD="POST" ACTION="/admin/upload.asp" ENCTYPE="multipart/form-data">
  <span class="style6">Peg p&aring; filen <strong>kontakt.htm</strong></span><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE1" SIZE="50">
  <br>
  <BR>

  <INPUT TYPE="SUBMIT" VALUE="Upload">
</FORM>

<span class="style6">
</p>
</span>
<p class="style6">
  <%
END IF
%>
</p>
</body>
</html>
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2007 - 13:57 #9
hej... hvad siger du man skal gøre for at det fycker op?

du skal jo huske at integrere den querystring overalt i scriptet...

for eksempel skal denne her:

<script type="text/javascript">
function sikker(streng)
{
var r=confirm("Er du sikker på at du vil slette filen " + streng + "?");
if (r==true){
document.location=('<%=request.servervariables("script_name")%>?act=del&file=' + streng);
}
</script>

være sådan her:

<script type="text/javascript">
function sikker(streng)
{
var r=confirm("Er du sikker på at du vil slette filen " + streng + "?");
if (r==true){
document.location=('<%=request.servervariables("script_name")%>?act=del&mappe=<%=mappe%>&file=' + streng);
}
</script>

- ellers giver det jo ingen mening det her..

I øvrigt må du jo heller ikke afslutte dine body og html tags sådan midt i det hele som du gør her... læs evt. lidt om html inde på www.w3schools.com eller noget.

alt det andet du har sat derind kan jeg ikke redegøre for.

\Dan
Avatar billede dennisnn Nybegynder
21. april 2007 - 14:09 #10
ved godt det er ved at være irreterende, men det er en side jeg bare skal have afleveret, slamkode har jeg endnu ikke fået ryddet op i, skal bare lige vide hvor jeg skal skrive mappeadressen henne?
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2007 - 14:37 #11
ok... du skal skrive mappens navn i url'en til siden sådan her eks.:

http://www.dinside.dk/vismapper.asp?mappe=MappeNavn

\Dan
Avatar billede dennisnn Nybegynder
21. april 2007 - 14:43 #12
Gik også udfra at det skulle være sådan, men da filerne ligger i en undermappe kommer det til at se sådan ud: admin.asp?mappe=upload/formandstaler og det dur da ikke helt?
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2007 - 14:48 #13
tjoe... hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre?

\Dan
Avatar billede dennisnn Nybegynder
21. april 2007 - 14:49 #14
Men skal der ikke også en IF eller ELSEIF ned til afsnittet hvor filerne vises og slet funktionen er for at siden ved hvad der skal vises under hvilke kategorier...

Vil du ikke lige prøve at smide min kode ind i din editor så du kan se hvad det er jeg mener? for har jo forskellige upload dele der skal vises sammen med listen over filer i mappen...

<!--#include file="beskyt.asp" -->

<%
mappe = request.querystring("mappe")
if mappe<>"" then
set fs=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
if (request.querystring("act")="del" and request.querystring("file")<>"") then
filestring = replace(server.mappath(mappe) & "\" & request.querystring("file"),"\\","\")
if fs.FileExists(filestring)=True then
fs.DeleteFile(filestring)
end if
response.redirect request.servervariables("script_name") & "?mappe=" & mappe
end if
%>

<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=ISO-8859-1" />
<title>Haderslev Roklub Admin</title>
<style type="text/css">
<!--
.style6 {
    font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
    font-size: 10px;
}
.style8 {font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 10px; font-weight: bold; }
a:link {
    text-decoration: none;
}
a:visited {
    text-decoration: none;
}
a:hover {
    text-decoration: underline;
}
a:active {
    text-decoration: none;
}
-->
</style>

<script type="text/javascript">
function popup(url,name,win_height,win_width) {
    pos_horizon = ((screen.width/2)-(win_width/2));
    pos_vertical = ((screen.height/2)-(win_height/2));
    window.open(url,name,"width="+win_width+",height="+win_height+",top="+pos_vertical+",left="+pos_horizon);
    }
</script>

<script type="text/javascript">
function sikker(streng)
{
var r=confirm("Er du sikker på at du vil slette filen " + streng + "?");
if (r==true){
document.location=('<%=request.servervariables("script_name")%>?act=del&mappe=<%=mappe%>&file=' + streng);
}
</script>

</head>

<body>

<table width="100%">
  <tr>
    <td width="90%" class="style6"><strong>Haderslev Roklub Admin del</strong></td>
    <td width="10%" class="style6"><a href="logout.asp"><strong>Log af</strong></a></td>
  </tr>
</table>
<p class="style6">
  <%
ID = Request.QueryString("id")
%>
</p>
<p class="style6">
  <a href="admin.asp?id=forsiden">Forsiden</a><br>
  <a href="#" onClick="popup('opdater_forsidetekst.asp','Opdater','600','800');">Forsidetekst </a><br>
  <a href="admin.asp?id=medlemsskab">Medlemskab</a><br>
  <a href="#" onClick="popup('opdater_infobox.asp','Opdater','600','800');">Opslagstavlen </a>

  <br>
  <a href="admin.asp?id=kalender">Kalender</a><br>
  <strong>Referater og andre filer til medlemmer</strong><br>
- <a href="admin.asp?id=referater">Referater</a><br>
- <a href="admin.asp?id=formandstaler">Formandstaler</a><br>
- <a href="admin.asp?id=andet">Andet</a><br>
- <a href="admin.asp?id=klubsange">Klubsange</a><br>
  <a href="#" onClick="popup('opdater_link.asp','Opdater','600','800');">Links </a><br>

  <a href="#" onClick="popup('opdater_kontakt.asp','Opdater','600','800');">Kontakt</a>
<p class="style6">
  <%
IF ID = "" THEN
%>
  <br>
</p>

<p><br>
</p>
<span class="style6">
  <%ELSEIF ID = "forsiden" THEN%>
  <br>
</span>
    <p class="style6">

<%ELSEIF ID = "medlemsskab" THEN%>
<br>
<span class="style8">Medlemskab</span>
<FORM METHOD="POST" ACTION="/admin/upload.asp" ENCTYPE="multipart/form-data">
  <span class="style6">Peg p&aring; filen <strong>indmeldelse.doc </strong></span><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE1" SIZE="50">
  <br>
  <span class="style6"><br>
  Peg p&aring; filen <strong>reglementer.doc</strong><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE12" SIZE="50">
<br>
  Peg p&aring; filen <strong>love.doc</strong></span><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE13" SIZE="50">
<br>
  <span class="style6">Peg p&aring; filen <strong>forretningsorden.doc</strong></span></span><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE14" SIZE="50">
<br>
  <BR>

  <INPUT TYPE="SUBMIT" VALUE="Upload">
</FORM>

<p class="style6">&nbsp;</p>
<p class="style6">
  <%ELSEIF ID = "nyhed" THEN%>
  <strong><br>
  Nyhed
</strong></p>
<p class="style6"><a href="#" onClick="popup('opret_infobox.asp','Opret','600','800');">Opret nyhed <br />
  </a> <a href="#" onClick="popup('opdater_infobox.asp','Opdater','600','800');">Opdater/slet nyhed </a>

  <a href="admin.asp"></a><br />
</p>
<p class="style6">
  <%ELSEIF ID = "om_roklubben" THEN%>
  <br />
  <strong>Om roklubben </strong></p>

<FORM METHOD="POST" ACTION="/admin/upload.asp" ENCTYPE="multipart/form-data">
<span class="style6">    Peg p&aring; filen <strong>reglementer.doc</strong><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE122" SIZE="50">
  <br>
  Peg p&aring; filen <strong>love.doc</strong></span><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE132" SIZE="50">
  <br>
  <BR>
  <INPUT name="SUBMIT" TYPE="SUBMIT" VALUE="Upload">
</FORM>
<br>
<p class="style6">
  <%ELSEIF ID = "kalender" THEN%>
  <br />
  <strong>Kalender </strong><br>
<a href="../kalender/cal_edit.asp"></a></p>
<p class="style6">

<iframe src="../kalender/default.asp" width="100%" height="444" frameborder="0"><br>
<p class="style6">

  <%ELSEIF ID = "referater" THEN%>
  <br />
  <strong>Referater</strong></p>
<FORM METHOD="POST" ACTION="/admin/upload_referater.asp" ENCTYPE="multipart/form-data">
  <span class="style6">Peg p&aring; filen der skal uploades </span><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE142" SIZE="50">
  <br>
  <BR>
  <INPUT name="SUBMIT2" TYPE="SUBMIT" VALUE="Upload">
</FORM>
<br>
<p class="style6">

  <%ELSEIF id = "formandstaler" THEN%>
  <br />
  <strong>Formandstaler</strong></p>
<FORM METHOD="POST" ACTION="/admin/upload_formandstaler.asp" ENCTYPE="multipart/form-data">
  <span class="style6">Peg p&aring; filen der skal uploades </span><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE1422" SIZE="50">
  <br>
  <BR>
  <INPUT name="SUBMIT22" TYPE="SUBMIT" VALUE="Upload">
</FORM>
<p class="style6">

<%
set f=fs.GetFolder(server.mappath(mappe))
for each file in f.files
filename = file.name
%>
<%=filename%> - <input type="button" value="Slet" onclick="sikker('<%=filename%>');">
<br>
<%
next
set f=nothing
set fs=nothing
%>

  </p>
<p class="style6">
  <%ELSEIF ID = "klubsange" THEN%>
  <br />
  <strong>Klubsange</strong></p>
</p>
<FORM METHOD="POST" ACTION="/admin/upload_klubsange.asp" ENCTYPE="multipart/form-data">
  <span class="style6">Peg p&aring; filen der skal uploades </span><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE14232" SIZE="50">
  <br>
  <BR>
  <INPUT name="SUBMIT232" TYPE="SUBMIT" VALUE="Upload">
</FORM>
<p class="style6">

  <%ELSEIF ID = "andet" THEN%>
  <br />
  <strong>Andet</strong>
<FORM METHOD="POST" ACTION="/admin/upload_andet.asp" ENCTYPE="multipart/form-data">
    <span class="style6">Peg p&aring; filen der skal uploades </span><br>
    <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE1423" SIZE="50">
    <br>
    <BR>
    <INPUT name="SUBMIT23" TYPE="SUBMIT" VALUE="Upload">
</FORM>
  <br>
  <p class="style6">
    <%
ELSEIF ID = "links" THEN
%>
    <br />
    <strong>Links </strong><br />
    <br />
    <a href="admin.asp"></a><a href="#" onClick="popup('opret_link.asp','Opret','600','800');">Opret links <br />
    </a> <a href="#" onClick="popup('opdater_link.asp','Opdater','600','800');">Opdater/slet links <br />
    </a>
    <br />
<p class="style6">&nbsp;</p>
<p class="style6">
  <%
ELSEIF ID = "kontakt" THEN
%>
  <br />
  <strong>Kontakt</strong><br />
</p>

<FORM METHOD="POST" ACTION="/admin/upload.asp" ENCTYPE="multipart/form-data">
  <span class="style6">Peg p&aring; filen <strong>kontakt.htm</strong></span><br>
  <INPUT TYPE="FILE" NAME="FILE1" SIZE="50">
  <br>
  <BR>

  <INPUT TYPE="SUBMIT" VALUE="Upload">
</FORM>

<span class="style6">
</p>
</span>
<p class="style6">
  <%
END IF
%>
</p>
</body>
</html>
<%
end if
%>
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2007 - 14:56 #15
Jeg har ikke nogen editor - jeg bruger bare notesblokken til sådan noget her.

- og det upload-halløj du snakker om har jo ikke noget at gøre med den funktion du har bedt om herinde. jeg har lavet et script som kan det du bad om i første spørgsmål og lidt til. Og nej - der skal ikke nogen if-sætning til i den del som viser eller sletter filerne. Hvis bare mappens navn er korrekt i querystringen så finder scriptet selv ud af resten.
og i øvrigt så vil jeg anbefale dig at lave de upload-funktioner på en anden side end det her. eller kan det meget nemt bliver uoverskueligt det hele.

- men jeg mener jeg har udført min opgave her.

\Dan