Avatar billede sobr Nybegynder
17. april 2007 - 16:45 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Vil jeg kun blive vist i dette link nu

Jeg er lidt træt af at google viser mit link på denne måde.
I går kunne man se min side på normalvis.
I dag giver søgning på "rengøring ølgod" dette resultat:
http://www.add2me.dk/kategori.php?kategori=Erhverv/Rengoering&results=15

Hvorfor gør den det?
Avatar billede goose Nybegynder
17. april 2007 - 18:18 #1
Fordi add2me.dk er rangeret bedre end du er, så du er nok nød til at optimerer dit site noget bedre :o)

Hvilket site har du?

/Goose
Avatar billede sobr Nybegynder
17. april 2007 - 18:31 #2
Kan du måske gi' mig nogle råd til at gøre det bedre ?  :)

Jeg synes ellers jeg har gjort mig umage og fulgt bl.a. bufferzone's anvisninger på optimering.

Sitet er http://www.sb-rengoering.dk
Avatar billede goose Nybegynder
17. april 2007 - 20:47 #3
Nu er det ikke sikkert du behøver gøre mere end du har gjort. Det du skal gøre, er at vente - dit domæne er ret nyt og SEO tager altså tid.

Tiden kan du så bruge til, at finde nogle der vil linke til dig.

/Goose
Avatar billede sobr Nybegynder
17. april 2007 - 21:09 #4
Ja, det er sikkert rigtig - jeg er vist lidt utålmodig, men synes bare det var så ærgeligt, da min side faktisk lå som nr. 1 ved søgning på "rengøring ølgod" i går.

Tja.. og at mit link ligger på add2me.dk, kan vel også betyde at jeg er i fuld gang med at finde nogle, som vil linke til mig  ;D

Vil du lægge et svar...
Avatar billede goose Nybegynder
17. april 2007 - 21:28 #5
Det kan jeg godt, men det halve antal point er rigeligt, læg et svar selv og tag de halve selv.

/Goose
Avatar billede sobr Nybegynder
17. april 2007 - 21:46 #6
Flink fyr, må jeg sige ;D

Tak for svar
Avatar billede goose Nybegynder
17. april 2007 - 22:12 #7
Tak for point.

/Goose